Opis stanowiska pracy


Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referendarz

pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Udzielanie wsparcia użytkownikom systemu monitorowania pomocy (w tym udzielanej ze środków funduszy strukturalnych) SHRIMP w zakresie realizacji obowiązków sprawozdawczych w celu zapewnienia prawidłowego udzielania i sprawozdawania pomocy publicznej oraz realizowanie jego prawidłowego wdrożenia w nowo utworzonych podmiotach udzielających pomocy.
  • Nadzorowanie wywiązywania się z realizacji obowiązków sprawozdawczych w celu zapewnienia kompletności i poprawności gromadzonych danych o pomocy publicznej, w tym pomocy udzielanej ze środków funduszy strukturalnych.
  • Sporządzanie raportów o pomocy publicznej i pomocy de minimis, w tym pomocy udzielonej w ramach programów operacyjnych finansowanych ze środków funduszy strukturalnych w celu zapewnienia przejrzystości pomocy oraz dostępu do informacji publicznej.
  • Administrowanie systemem monitorowania pomocy publicznej (w tym pomocy udzielanej ze środków funduszy strulturalnych) SHRIMP.
  • Działanie na rzecz rozwoju systemu monitorowania pomocy (w tym pomocy udzielanej ze środków funduszy strukturalnych) SHRIMP w szczególności w związku z jego funkcją centralnego rejestru pomocy de minimis oraz systemu udostępniania danych o pomocy SUDOP (w tym pomocy udzielanej ze środków funduszy strukturalnych) w celu zwiększenia wydajności i funkcjonalności obydwu systemów.
  • Zapewnienie aktualności strony internetowej UOKiK w zakresie sprawozdawczości pomocy publicznej i kompletności danych gromadzonych w bazie SUDOP (w tym dotyczących pomocy udzielonej w ramach programów operacyjnych finansowanych ze środków funduszy strukturalnych) w celu zapewnienia przejrzystości pomocy oraz dostępu do informacji publicznej.
  • Działanie na rzecz zwiększenia przejrzystości pomocy publicznej (w tym pomocy udzielonej w ramach programów operacyjnych finansowanych ze środków funduszy strukturalnych) poprzez zapewnienie pełnego i łatwego dostępu do informacji publicznej.


Warunki pracy

Budynek na ul. Wareckiej jest częściowo dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Departament
mieści się na II piętrze.
Budynek jest wyposażony w windę.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na pleć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
2. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści podanej w ogłoszeniu, z oryginalnym podpisem własnoręcznym kandydata, opatrzone datą (list motywacyjny i oświadczenia).
3. Wzory oświadczeń do pobrania pod adresem: http://uokik.gov.pl/kariera_w_uokik.php Weryfikacja wymagań formalnych będzie się odbywała na podstawie dokumentów aplikacyjnych, i w związku z tym podkreślamy, że kompletnie złożona aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
4. Planowane etapy naboru: sprawdzian wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
5. Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne.
6. Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia.
7. Osoby zakwalifikowane do udziału w naborze zostaną powiadomione telefonicznie lub mailowo.
8. Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone po upływie 4 miesięcy od zakończenia naboru.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 55 60 247.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
  • Wiedza i umiejętność jej wykorzystania w zakresie programu Excel oraz ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej
  • Posiadanie kompetencji: umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie kompetencji: skuteczna komunikacja
  • Posiadanie kompetencji: umiejętność współpracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończone studia podyplomowe w zakresie integracji europejskiej lub funduszy strukturalnych lub statystyki publicznej lub obsługi baz danych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
  • Znajomość innego języka UE na poziomie co najmniej B1
  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania w zakresie: zasad legislacji, prawa unijnego w zakresie pomocy publicznej, zasad statystyki publicznej, problematyki integracji europejskiej, problematyki funduszy strukturalnych, programów MS Access oraz Discoverer.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi