Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referendarz

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa sekretarsko – biurowa dyrektora Biura Dyrektora Generalnego. Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, odbieranie poczty internetowej, odpowiadanie na e-maile oraz pisma, przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty dyrektora Biura Dyrektora Generalnego, obsługa programu elektronicznego zarządzania dokumentacją. Prowadzenie spraw sekretariatu BDG, w szczególności prowadzenie kalendarza spotkań, przestrzeganie harmonogramu spotkań i zajęć stałych przełożonego
  • Przeprowadzanie postępowań w zakresie dostaw i zakupów. Opracowywanie planów potrzeb w celu zabezpieczenia pracowników Ministerstwa w materiały biurowe, eksploatacyjne w tym środki żywnościowe, materiały i wyposażenie na potrzeby BDG
  • Opisywanie faktur z zakresu zakupów i usług
  • Przygotowywanie, w zastępstwie pracownika zajmującego się taborem samochodowym ministerstwa, wniosków o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego związanego z zakupem pojazdów samochodowych, środków eksploatacji do pojazdów, remontów, przeglądów okresowych i technicznych oraz ubezpieczeń pojazdów
  • Koordynacja i nadzór, w zastępstwie pracownika zajmującego się taborem samochodowym ministerstwa, pracy kierowców zatrudnionych w MC. Nadzór nad spawami związanymi z rozliczaniem czasu pracy kierowców oraz sporządzanie harmonogramów pracy, prowadzenie ewidencji kart drogowych
  • Rozliczanie i kontrola merytoryczna, w zastępstwie pracownika zajmującego się taborem samochodowym ministerstwa, wydatków MC poniesionych na obsługę transportową ministerstwa. Prowadzenie i kontrola spraw związanych z delegacjami służbowymi celu prawidłowego gospodarowania środkami finansowymi z budżetu MC
  • Obsługa elektronicznej skrzynki korespondencyjnej mc@mc.gov.pl
  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną urzędu


Warunki pracy

Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa);

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w komórkach obsługowych w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa
  • Wiedza z obszaru zamówień publicznych
  • Znajomość procedur obiegu dokumentów
  • Wiedza z zakresu logistyki i transportu, w tym znajomość ustawy o czasie pracy kierowców
  • Znajomość MS Outlook
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku sekretarskim/asystenckim
  • Szkolenie w zakresie ochrony danych osobowych
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi