Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Edukacji Narodowej w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referendarzMinisterstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przejmowanie i sprawdzanie poprawności uporządkowanych akt w postaci papierowej jak i elektronicznej (system EZD) przekazanych do archiwum zakładowego przez komórki organizacyjne Ministerstwa.
- Gromadzenie, przechowywanie i zabezpieczanie przejętych akt oraz ich ewidencjonowanie.
- Udzielanie wskazówek pracownikom Ministerstwa w zakresie opracowywania dokumentacji papierowej i elektronicznej zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi.
- Wyszukiwanie i udostępnianie akt osobom upoważnionym, realizacja kwerend.
- Porządkowanie dokumentacji w archiwum zakładowym.
- Opracowywanie materiałów archiwalnych przeznaczonych do przekazania do Archiwum Akt Nowych.
- Wydzielanie na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, której minął okres przechowywania.
Warunki pracyMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone. Kopie dokumentów dot. stażu pracy / doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać zamknięty okres oraz wymagany obszar zatrudnienia.
Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie BIP MEN, w zakładce "Praca" ”wzory oświadczeń do naboru”, hiperłącze: Praca / Wzory oświadczeń do naboru oraz do składania cv w formacie Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/pl/documents/curriculum-vitae.
Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-244, 34-74-852 lub 34-74-170.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe o kierunku archiwistyka lub wyższe o specjalności archiwistyka lub wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie archiwistyki lub wyższe oraz dwuletnie studium archiwistyki
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w archiwum zakładowym i 1 rok stażu pracy w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- znajomość zagadnień z zakresu elektronicznego zarzadzania dokumentacją w administracji publicznej
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność współpracy
- komunikatywność
- skrupulatność i rzetelność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość języka rosyjskiego lub języka angielskiego lub języka niemieckiego lub języka francuskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopia dokumentu potwierdzającego znajomość języków obcych na poziomie komunikatywnym (B1) lub oświadczenie o znajomości języków obcych na wymaganym poziomieDokumenty należy złożyć do: 2017-09-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu