Receptionist
Warszawa Receptionist
Warszawa
NR REF.: 1093579
Dla naszego Klienta - międzynarodowejfirmy z branży produkcyjnej - poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Recepcjonisty/-tki
Do Twoich obowiązków będzie należała m.in. obsługa recepcji firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek, przyjmowanie i obsługa gości, łączenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie i obsługa sal konferencyjnych, udział w obsłudze innych procesów administracyjnych, dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji czy też kontakt z Klientami.
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna także za dokonywanie rezerwacji lotniczych, hotelowych i restauracjioraz współpracę z firmami kurierskimi, pocztą, korporacjami taksówkowymi oraz innymi dostawcami, a także bieżąca współpraca z innymi działami w firmie.
Ważna dla naszego Klienta jest gotowość Kandydata do pracy w godzinach zmianowych: 8.15 - 16.30 oraz 10.00 – 18.15.
Poszukujemy kandydatów z doświadczeniem zawodowym na analogicznym stanowisku.
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy wymagana jest zaawansowana znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie (B2/C1)oraz bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point).
To praca dla Ciebie, jeśli cechuje Cię wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialnośćza powierzone zadania, bardzo dobra organizacja pracy własnej, pozytywne nastawienie do ludzi i łatwość komunikacji oraz umiejętność wyznaczania priorytetów i wielozadaniowość.
Nasz Klient oferuje pracę w miłej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku. Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bogaty pakiet benefitów pozapłacowychi konkurencyjne wynagrodzenie.
Lokalizacja: Mokotów.
Warszawa
NR REF.: 1093579
Dla naszego Klienta - międzynarodowejfirmy z branży produkcyjnej - poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Recepcjonisty/-tki
Do Twoich obowiązków będzie należała m.in. obsługa recepcji firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek, przyjmowanie i obsługa gości, łączenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie i obsługa sal konferencyjnych, udział w obsłudze innych procesów administracyjnych, dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji czy też kontakt z Klientami.
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna także za dokonywanie rezerwacji lotniczych, hotelowych i restauracjioraz współpracę z firmami kurierskimi, pocztą, korporacjami taksówkowymi oraz innymi dostawcami, a także bieżąca współpraca z innymi działami w firmie.
Ważna dla naszego Klienta jest gotowość Kandydata do pracy w godzinach zmianowych: 8.15 - 16.30 oraz 10.00 – 18.15.
Poszukujemy kandydatów z doświadczeniem zawodowym na analogicznym stanowisku.
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy wymagana jest zaawansowana znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie (B2/C1)oraz bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point).
To praca dla Ciebie, jeśli cechuje Cię wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialnośćza powierzone zadania, bardzo dobra organizacja pracy własnej, pozytywne nastawienie do ludzi i łatwość komunikacji oraz umiejętność wyznaczania priorytetów i wielozadaniowość.
Nasz Klient oferuje pracę w miłej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku. Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bogaty pakiet benefitów pozapłacowychi konkurencyjne wynagrodzenie.
Lokalizacja: Mokotów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.