Receptionist / Administration Assistant
WarszawaReceptionist / Administration Assistant
Warszawa
NR REF.: 1152374
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Receptionist / Administration Assistant
Osoba na tym stanowisku będzie przede wszystkim odpowiadała za administracyjne wsparcie recepcji oraz za bieżącą współpracę z Klientem w zakresie funkcjonowania biura.
Zadania będą obejmowały m.in. zarządzanie korespondencją mailową, obsługę zamówień w dedykowanym systemie, dbanie o poprawny obieg dokumentów oraz faktur i przekazywanie ich do płatności, wspieranie procesu rejestracji umów z kontrahentami, zarządzanie kalendarzem spotkań; pomoc w ich organizacji, a także zarządzanie salami konferencyjnymi, dbałość o przestrzeganie obowiązujących procedur i standardów bezpieczeństwa, współpracę z dostawcami i firmami świadczącymi usługi dla biura, prace administracyjno-recepcyjne. Dodatkowo: zamawianie artykułów biurowych, nadzór nad serwisem sprzątającym, zapewnianie wsparcia na wysokim poziomie współpracownikom oraz klientom.
Do aplikowania zapraszamy Osoby posiadające minimum 1 rok doświadczenia w pracy administracyjnej lub na podobnym stanowisku w środowisku korporacyjnym, posługujące się językiem angielskim na poziomie zaawansowanym (C1). Wymagamy znajomości pakietu MS Office, a przede wszystkim takich cech i umiejętności jak: dokładność, skrupulatność, otwartość, dobra organizacja pracy i samodzielność oraz komunikatywność.
Oferujemy pracę w firmie o stabilnej sytuacji rynkowej i międzynarodowym zasięgu, możliwość rozwoju oraz benefity. Oferta dotyczy pracy na okres 1 roku z realną możliwością długofalowej współpracy.
Biuro firmy zlokalizowane jest w Warszawie (Ursynów).
Warszawa
NR REF.: 1152374
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Receptionist / Administration Assistant
Osoba na tym stanowisku będzie przede wszystkim odpowiadała za administracyjne wsparcie recepcji oraz za bieżącą współpracę z Klientem w zakresie funkcjonowania biura.
Zadania będą obejmowały m.in. zarządzanie korespondencją mailową, obsługę zamówień w dedykowanym systemie, dbanie o poprawny obieg dokumentów oraz faktur i przekazywanie ich do płatności, wspieranie procesu rejestracji umów z kontrahentami, zarządzanie kalendarzem spotkań; pomoc w ich organizacji, a także zarządzanie salami konferencyjnymi, dbałość o przestrzeganie obowiązujących procedur i standardów bezpieczeństwa, współpracę z dostawcami i firmami świadczącymi usługi dla biura, prace administracyjno-recepcyjne. Dodatkowo: zamawianie artykułów biurowych, nadzór nad serwisem sprzątającym, zapewnianie wsparcia na wysokim poziomie współpracownikom oraz klientom.
Do aplikowania zapraszamy Osoby posiadające minimum 1 rok doświadczenia w pracy administracyjnej lub na podobnym stanowisku w środowisku korporacyjnym, posługujące się językiem angielskim na poziomie zaawansowanym (C1). Wymagamy znajomości pakietu MS Office, a przede wszystkim takich cech i umiejętności jak: dokładność, skrupulatność, otwartość, dobra organizacja pracy i samodzielność oraz komunikatywność.
Oferujemy pracę w firmie o stabilnej sytuacji rynkowej i międzynarodowym zasięgu, możliwość rozwoju oraz benefity. Oferta dotyczy pracy na okres 1 roku z realną możliwością długofalowej współpracy.
Biuro firmy zlokalizowane jest w Warszawie (Ursynów).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.