Opis stanowiska pracy

Zadania:
  • bieżąca obsługa administracyjna - recepcja (front office)
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników;
  • obsługa centrali telefonicznej i korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
  • organizacja spotkań, delegacji, wyjazdów;
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentów, raportów, prezentacji;
  • okazjonalne załatwianie spraw w terenie (urzędy)
  • obsługa gości oraz klientów firmy, w tym catering, przygotowanie napojów, poczęstunków.

Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane;
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego- warunek konieczny;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego- mile widziana;
  • praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office - w tym EXCEL, oraz obsługa urządzeń biurowych (np. fax, ksero)
  • umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej;
  • wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
  • zdolności organizacyjne, sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań;
  • odpowiedzialność, rzetelność, operatywność.

Oferujemy:
  • szybkie i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową;
  • pracę od poniedziałku do piątku na 1-zmianę, w godz. 8:00-16:00;
  • stawkę miesięczną ok. 4 tys. zł brutto (wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia)
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego.

Prezentacja firmy

Agencja zatrudnienia PowerJobs (nr KRAZ 11749) świadczy usługi w zakresi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi