LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Recepcjonistka z j. hiszpańskim i angielskim
Miejsce pracy: WarszawaNr ref.: 0014637
Rodzaj pracy: Praca stała
Rodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą,
- Przyjmowanie gości i koordynowanie spotkań biznesowych w firmie,
- Dbanie o właściwy obieg dokumentów,
- Telefoniczna obsługa recepcji,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy jak również reprezentacyjny wygląd recepcji.
Oczekiwania:
Oczekiwania:
- Znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- Dobra obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
- Dobra organizacja pracy własnej, rzetelność oraz staranność,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
Oferta:
Oferta:
- Praca na podstawie umowy zlecenie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Praca w renomowanej firmie będącej liderem w swojej branży,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.