Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/12/2017.

Recepcjonistka z j. hiszpańskim i angielskim

Warszawa, mazowieckie

LeasingTeam Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref.: 0014637
Rodzaj pracy: Praca stała

Zakres obowiązków:

Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą,
  • Przyjmowanie gości i koordynowanie spotkań biznesowych w firmie,
  • Dbanie o właściwy obieg dokumentów,
  • Telefoniczna obsługa recepcji, 
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy jak również reprezentacyjny wygląd recepcji. 

Oczekiwania:

Oczekiwania:
  • Znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Dobra obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
  • Dobra organizacja pracy własnej, rzetelność oraz staranność,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.

Oferta:

Oferta:
  • Praca na podstawie umowy zlecenie, 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Praca w renomowanej firmie będącej liderem w swojej branży,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

Prezentacja firmy

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z... polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry