Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Recepcjonistka w biurze Zarządu
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży deweloperskiej poszukujemy osoby do wsparcia w biurze Zarządu na stanowisko:Recepcjonistka/ Asystentka Administracyjna
Recepcjonistka w biurze Zarządu
Miejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient Zapewnia
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę biura Zarządu, w tym:
- witanie gości, proponowanie napojów, odprowadzanie do właściwej sali,
- dbanie o porządek w biurze Zarządu, salach konferencyjnych,
- dbanie o obieg dokumentów,
- przygotowywanie prezentacji, ksero, skanów w razie potrzeby, - bieżące wsparcie dla Prezesa i Członków Zarządu:
- rezerwowanie lotów, hoteli,
- organizowanie spotkań w biurze i poza nim, - wspieranie Koordynatora Biura Zarządu, wszelkie prace zlecone ad hoc,
- współpraca z kadrą zarządzającą i innymi działami.
Nasz Klient zapewnia:
- stabilne zatrudnienie, chętnie dłuższą współpracę,
- umowę o pracę i pakiet benefitów,
- wdrożenie w codzienne obowiązki,
- bezpośrednią współpracę z członkami Zarządu,
- dogodną lokalizację biura w centrum Warszawy,
- pracę w renomowanej spółce będącem liderem w swojej branży.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- doświadczenie w pracy administracyjnej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym,
- dyskrecję, lojalność,
- samodzielność i bardzo dobrą organizację pracy,
- opanowanie, odporność na stres, elastyczność,
- kultura osobista, znajomość etykiety biznesowej,
- umiejętność dostosowania się, zrozumienia oczekiwań.