Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Recepcjonistka/prace administracyjno-biurowe
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Obsługa recepcji
Przyjmowanie, obsługa klientów i gości
Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
Prowadzenie kalendarza spotkań
Nadzór nad obiegiem dokumentacji
Organizacja imprez firmowych-ustalenia dotyczące podróży i zakwaterowania
Planowanie i przygotowywanie spotkań i konferencji
Zadanie związane z finansami (uzgadnianie oświadczeń z dostawcami, skanowanie faktur)
Bieżące prace biurowe
Wymagania:
Minimum 1 rok doświadczenia pracy na recepcji lub administracji biurowej
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Znajomość MS Office (kalendarz Outlook)
Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Doskonałe umiejętności organizacyjne
Dbałość o szczegóły
Możliwość wielozadaniowości
Oferujemy:
Umowę o pracę tymczasową lub umowę zlecenie na okres 3 m-cy z możliwością przedłużenia za pośrednictwem Adecco Poland
Praca na pełny etat
Możliwość rozwoju w środowisku międzynarodowym
Dołączając do zespołu poczujesz różnorodność i dynamikę międzynarodowego biznesu od pierwszego dnia
Lokalizacja- Mokotów
Numer referencyjny: EK/09M/04/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?