Recepcjonista/-tka
Warszawa Recepcjonista/-tka
Warszawa
NR REF.: 1095686
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży nieruchomości, poszukujemy kandydatów na stanowisko Recepcjonisty/-tki
Twoje następne stanowisko
Osoba na stanowisku Recepcjonisty/-tki będzie odpowiedzialna za obsługę recepcji firmy, przyjmowanie gości, łączenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie sal konferencyjnych czy też kontakt z gośćmi/klientami. Dodatkowymi zadaniami osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie kontakt z dostawcami artykułów biurowych, zarzadzanie budżetem, przetwarzanie i archiwizowanie faktur, koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, a także wsparcie zespołu w różnorodnych projektach administracyjnych.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób o minimum rocznym doświadczeniu na podobnym stanowisku, rzetelnie i odpowiedzialnie podchodzących do swoich obowiązków, zainteresowanych przyszłym rozwojem zawodowym w obszarze nieruchomości. Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, biegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny) oraz doskonałych umiejętności komunikacyjnych. Atutami na stanowisku jest wysoka kultura osobista, umiejętność zarządzania czasem oraz otwarta i dynamiczna osobowość.
Co zyskujesz ?
Nasz Klient oferuje pracę w miłej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w nowoczesnym biurze w dogodnej lokalizacji, konkurencyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów i możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego i rozwoju wewnątrz firmy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1095686
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży nieruchomości, poszukujemy kandydatów na stanowisko Recepcjonisty/-tki
Twoje następne stanowisko
Osoba na stanowisku Recepcjonisty/-tki będzie odpowiedzialna za obsługę recepcji firmy, przyjmowanie gości, łączenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie sal konferencyjnych czy też kontakt z gośćmi/klientami. Dodatkowymi zadaniami osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie kontakt z dostawcami artykułów biurowych, zarzadzanie budżetem, przetwarzanie i archiwizowanie faktur, koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, a także wsparcie zespołu w różnorodnych projektach administracyjnych.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób o minimum rocznym doświadczeniu na podobnym stanowisku, rzetelnie i odpowiedzialnie podchodzących do swoich obowiązków, zainteresowanych przyszłym rozwojem zawodowym w obszarze nieruchomości. Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, biegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny) oraz doskonałych umiejętności komunikacyjnych. Atutami na stanowisku jest wysoka kultura osobista, umiejętność zarządzania czasem oraz otwarta i dynamiczna osobowość.
Co zyskujesz ?
Nasz Klient oferuje pracę w miłej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w nowoczesnym biurze w dogodnej lokalizacji, konkurencyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów i możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego i rozwoju wewnątrz firmy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.