Recepcjonista/ka na zastępstwa 22.03-09.04 - Facility Assistant
WroclawRecepcjonista/ka na zastępstwa 22.03-09.04 - Facility Assistant
Wroclaw
NR REF.: 1146474
Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji zlokalizowanej w centrum miasta poszukujemy kandydata na stanowisko Asystent Biura/ Recepcjonista.
Poszukujemy osoby zainteresowanej pracą dodatkową w terminie 22.03-09.04.2021 w godzinach 9-17.
Dla kandydatów przewidziane jest wstępne szkolenie wprowadzające i możliwość współpracy długofalowej.
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za wsparcie działu FM w codziennych obowiązkach i zapewnienie prawidłowej organizacji pracy biura, nadzór nad pocztą wychodzącą i przychodzącą, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji związanej z inwentaryzacją mebli i sprzętów, lekkie fizyczne prace związane z przygotowaniem biura do przekazania pod budowę. Dodatkowo, w zakres obowiązków będzie wchodziło fizyczne przygotowanie biura do otwarcia m.in. dystrybucja dezynfekcji, oznaczeń, materiałów biurowych i prace zlecone przez zespół Facilities.
Od kandydatów oczekujemy znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej B1 oraz znajomości Google Docs oraz Gmail. Osoba na tym stanowisku musi być odpowiedzialna, posiadać dobrą organizację czasu pracy i samodzielność w działaniu oraz być przygotowana na pracę zarówno administracyjną jak i fizyczną.
Praca nie jest odpowiednia dla osób mających problemy zdrowotne (wiąże się to z przenoszeniem drobnych sprzętów- przy użyciu wózka kołowego).
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, pracę w biurze zlokalizowanym w centrum miasta, obiad, przekąski i napoje.
Wroclaw
NR REF.: 1146474
Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji zlokalizowanej w centrum miasta poszukujemy kandydata na stanowisko Asystent Biura/ Recepcjonista.
Poszukujemy osoby zainteresowanej pracą dodatkową w terminie 22.03-09.04.2021 w godzinach 9-17.
Dla kandydatów przewidziane jest wstępne szkolenie wprowadzające i możliwość współpracy długofalowej.
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za wsparcie działu FM w codziennych obowiązkach i zapewnienie prawidłowej organizacji pracy biura, nadzór nad pocztą wychodzącą i przychodzącą, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji związanej z inwentaryzacją mebli i sprzętów, lekkie fizyczne prace związane z przygotowaniem biura do przekazania pod budowę. Dodatkowo, w zakres obowiązków będzie wchodziło fizyczne przygotowanie biura do otwarcia m.in. dystrybucja dezynfekcji, oznaczeń, materiałów biurowych i prace zlecone przez zespół Facilities.
Od kandydatów oczekujemy znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej B1 oraz znajomości Google Docs oraz Gmail. Osoba na tym stanowisku musi być odpowiedzialna, posiadać dobrą organizację czasu pracy i samodzielność w działaniu oraz być przygotowana na pracę zarówno administracyjną jak i fizyczną.
Praca nie jest odpowiednia dla osób mających problemy zdrowotne (wiąże się to z przenoszeniem drobnych sprzętów- przy użyciu wózka kołowego).
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, pracę w biurze zlokalizowanym w centrum miasta, obiad, przekąski i napoje.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.