Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/08/2018.

Recepcjonista/ka (6 miesięcy)

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Recepcjonista/ka (6 miesięcy)
Warszawa
NR REF.: 1100830

Dla naszego Klienta, firmy z branży nieruchomości, poszukujemy osoby na stanowisko:

Recepcjonista / Recepcjonistka (6 miesięcy)

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie recepcji. Do jej obowiązków będzie należało prowadzenie korespondencji, umawianie spotkań, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów oraz zaopatrzenie biura, a także wspieranie innych pracowników w ich codziennej pracy oraz przyjmowanie i obsługę Klientów firmy.

Do udziału w procesie rekrutacyjnym zapraszamy osoby bardzo dobrze znające język angielski (min. B2).Mile widziane będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana jest także znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Od Kandydatów oczekujemy dobrych zdolności organizacyjnych, komunikatywności i wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy możliwość pracy w dużej, międzynarodowej firmie z siedzibą w ścisłym centrum Warszawy. Klient oferuje także rozbudowany pakiet benefitów,w tym opiekę medyczną i bony żywieniowe. Istnieje możliwość pracy na niepełen etat. Okres zatrudnienia: do końca lipca 2018 r.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry