Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/2359


Obowiązki:

Meldowanie i wymeldowanie gości, wystawianie dokumentów kasowych, wprowadzanie rezerwacji mailowych oraz telefonicznych, sporządzanie raportów, dbanie o wizerunek firmy.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera
  • komunikatywność

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe



Miejsce pracy: Kołłątaja 2/4/6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV składać osobiście w hotelu Zamoyski ul. Kołłątaja 2/4/6

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing
do góry