Recepcionist
WarszawaRecepcionist
Warszawa
NR REF.: 1154851
Twoja nowa Firma:
Dla naszego Klienta, lidera w branży akcesoriów samochodowych aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonistki do biura w Warszawie.
Twoja nowa rola:
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: koordynowanie obiegu dokumentów w firmie, przygotowywanie firmowej korespondencji wychodzącej i przychodzącej, obsługa centrali telefonicznej, współpraca z firmami kurierskimi, opieka nad salami spotkań i przyjmowanie gości (w tym gości zagranicznych),obsługa spotkań biznesowych, wprowadzanie zamówień dotyczących zakupów artykułów biurowych, spożywczych do wewnętrznego systemu on-linowego, obsługa systemu do zgłaszania usterek powierzchni biurowej, prowadzenie rejestrów – parking, rozliczenie faktur – parking, kurier, poczta.
Czego potrzebujesz żeby odnieść sukces?
Idealny kandydat powinien odznaczać się dokładnością, rzetelnością zaangażowaniem w wykonywaną pracę, nienaganna kultura osobistą, wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi. Poszukujemy osoby z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego, środowiska MS Office, która chciałaby rozwijać się w obszarze działu zakupów.
Co otrzymujesz w zamian?
Możliwość pracy w przyjaznej atmosferze w międzynarodowym środowisku w globalnej firmie o uznanej marce. Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres minimum roku, dofinansowanie do transportu/ komunikacji a dodatkowo także atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.
Co zrobić żeby zaaplikować?
Jeżeli powyższa oferta jest dla Ciebie interesująca kliknij w przycisk „Aplikuj” i prześlij nam swoje aktualne CV.
Warszawa
NR REF.: 1154851
Twoja nowa Firma:
Dla naszego Klienta, lidera w branży akcesoriów samochodowych aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonistki do biura w Warszawie.
Twoja nowa rola:
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: koordynowanie obiegu dokumentów w firmie, przygotowywanie firmowej korespondencji wychodzącej i przychodzącej, obsługa centrali telefonicznej, współpraca z firmami kurierskimi, opieka nad salami spotkań i przyjmowanie gości (w tym gości zagranicznych),obsługa spotkań biznesowych, wprowadzanie zamówień dotyczących zakupów artykułów biurowych, spożywczych do wewnętrznego systemu on-linowego, obsługa systemu do zgłaszania usterek powierzchni biurowej, prowadzenie rejestrów – parking, rozliczenie faktur – parking, kurier, poczta.
Czego potrzebujesz żeby odnieść sukces?
Idealny kandydat powinien odznaczać się dokładnością, rzetelnością zaangażowaniem w wykonywaną pracę, nienaganna kultura osobistą, wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi. Poszukujemy osoby z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego, środowiska MS Office, która chciałaby rozwijać się w obszarze działu zakupów.
Co otrzymujesz w zamian?
Możliwość pracy w przyjaznej atmosferze w międzynarodowym środowisku w globalnej firmie o uznanej marce. Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres minimum roku, dofinansowanie do transportu/ komunikacji a dodatkowo także atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.
Co zrobić żeby zaaplikować?
Jeżeli powyższa oferta jest dla Ciebie interesująca kliknij w przycisk „Aplikuj” i prześlij nam swoje aktualne CV.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.