Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Real Estate Expert

Miejsce pracy: Łódź
9-40-56540

Dla naszego klienta z branży nierochomości prowadzimy obecnie rekrutację na stanowisko Real Estate Expert.

Zadania:

-Aktywne monitorowanie rynku najmu powierzchni komercyjnych;
-Doradztwo dla klientów w zakresie nieruchomości komercyjnych;
-Przygotowywanie ofert handlowych;
-Prezentowanie nieruchomości dla klientów;
-Koordynowanie spraw związanych z podpisywaniem umów z klientami;
-Wykonywanie analiz dla klientów.

Wymagania:
-5 lat doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego;
-Doświadczenie w poszukiwaniu i nawiązywaniu kontaktów biznesowych;
-Doświadczenie w sprzedaży usług- mile widziane;
-Bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
-Zainteresowanie branżą nieruchomości;
-Proaktywność;
-Umiejętności networkingowe oraz dysponowanie dużą bazą kontaktów;
-Wykształcenie wyższe;
-Wysoko rozwinięta umiejętność komunikacji.

Korzyści:
-Prywatna opieka medyczna
-Elastyczne godziny pracy;
-Możliwość pracy zdalnej;
-Duża samodzielność i autonomia na stanowisku pracy;
-Ubezpieczenie na życie;
-Biuro w centrum miasta;
-Owoce w biurze.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi