W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
R&D Manager
Miejsce pracy: Bielsko-BiałaDla naszego Klienta w Bielsku-Białej, tworzącego własne produkty oparte na technologiach AI i Machine Learning, poszukujemy doświadczonej osoby gotowej uczestniczyć w rozwoju i budowie organizacji na stanowisku Site Managera.
Szukamy osoby, która będzie zarządzała organizacją w okresie jej silnego rozwoju i zmiany. Osoba na tym stanowisku powinna posiadać doświadczenie w pracy nad platformami IT lub SaaS, jak również doskonałe kompetencje managerskie, w tym ugruntowane doświadczenie w zarządzaniu dużą strukturą w obszarze IT.
Zakres obowiązków:
- zarzadzanie jednostką w oparciu o metodykę Agile
- inicjowanie zmian organizacyjnych, proponowanie rozwiązań mających pozytywny wpływ na efektywne działanie organizacji i rozwój produktów
- identyfikacja, planowanie oraz monitorowanie zadań związanych z rozwojem zasobów ludzkich w organizacji
- utrzymywanie przyjaznego, sprzyjającego innowacjom środowiska pracy, zgodnego z kulturą organizacyjną firmy
- nadzór nad procesami technologicznymi oraz rozwojem produktów, monitoring oraz wdrażanie najlepszych praktyk rozwoju oprogramowania
- współpraca z działem zarządzania produktem, aby zrozumieć strategię i wymagania biznesowe oraz dostarczyć najlepszy produkt dla Klientów
- raportowanie do Vice Prezydenta organizacji w Stanach Zjednoczonych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (IT)
- doświadczenie w zarządzaniu strutkurą IT
- wcześniejsze doświadczenie na stanowisku technicznym związanym z rozwojem oprogramowania (Java/JavaScript) pozwalające na rozumienie i zarządzanie procesami
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość metodyki Agile
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Korzyści:
- możlwość uczestniczenia w rozwoju dużej organizacji
- realny wpływ na rozwój i kształt biznesu
- atrakcyjne warunki zatrudnienia