Opis stanowiska pracy


Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prezesa

ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie, we współpracy z innymi pracownikami Wydziału Legislacji oraz właściwymi komórkami merytorycznymi, projektów aktów normatywnych oraz innych dokumentów rządowych dot. zamówień publicznych oraz uczestniczenie w uzgadnianiu tych projektów w celu zapewnienia spójności z obowiązującym prawem,
  • dokonywanie analiz prawno-porównawczych na potrzeby związane z opracowywaniem projektów aktów normatywnych z zakresu zamówień publicznych,
  • uczestniczenie w posiedzeniach Komisji Prawniczej, międzyresortowych spotkaniach roboczych oraz konferencjach uzgodnieniowych projektów aktów normatywnych w celu właściwego merytorycznego i formalnego przygotowania danego projektu oraz usunięcia rozbieżności stanowisk,
  • uczestniczenie w posiedzeniach komisji sejmowych oraz komisji senackich rozpatrujących projekty ustaw związane z systemem zamówień publicznych w celu dostarczenia informacji, które umożliwią właściwe rozpatrzenie projektu,
  • opiniowanie, pod względem prawnym i redakcyjnym, projektów aktów normatywnych i dokumentów rządowych inicjowanych przez organy administracji rządowej w celu właściwego przygotowania projektu,
  • podejmowanie czynności związanych z wystąpieniami podmiotów wykonujących działalność lobbingową w celu realizacji obowiązków wynikających z zarządzenia Prezesa UZP w sprawie postępowania pracowników UZP z podmiotami wykonującymi zawodową działalność lobbingową oraz podmiotami wykonującymi bez wpisu do rejestru czynności w zakresie zawodowej działalności lobbingowej,
  • reprezentowanie Prezesa UZP na seminariach, warsztatach, spotkaniach roboczych organizowanych przez inne resorty, podmioty zewnętrzne lub przez Prezesa Urzędu.


Warunki pracy

• uczestnictwo w spotkaniach, konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach Komisji Prawniczej, komisji sejmowych i senackich,
• zagrożenie korupcją,
• praca pod silną presją czasu,
• występowanie sytuacji nieprzewidywalnych,
• praca biurowa przy komputerze,
• miejsce pracy: V piętro, drzwi wewnętrzne i do pokoi biurowych o szer. 90 cm bez progów,
• Urząd Zamówień Publicznych wynajmuje 4 piętra w budynku 8-piętrowym,
• na każdym piętrze wynajmowanej przez Urząd powierzchni znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych,
• w budynku jest 5 wind,
• wejście do budynku przez drzwi dwuskrzydłowe,
• budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do UZP – w przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do Urzędu Zamówień Publicznych).
Oferta powinna zawierać w liście motywacyjnym wskazanie stanowiska, komórki organizacyjnej i numeru ogłoszenia, o które ubiega się kandydatka/kandydat.
Oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.
Przekazanie dokumentu wymienionego w części „Dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, lecz będzie stanowiło potwierdzenie spełnienia wymagania dodatkowego przez kandydatkę/kandydata.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzór oświadczeń zamieszczony jest na stronie internetowej: https://uzp.bip.gov.pl/wzor-oswiadczen-dla-kandydatow/wzor-oswiadczen-dla-kandydatow-do-korpusu-sluzby-cywilnej-w-uzp.html
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 458 78 54.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wpis na listę radców prawnych
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu zawodu radcy prawnego
  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą prawną z zakresu zamówień publicznych
  • Doświadczenie na stanowisku związanym z opracowywaniem lub opiniowaniem projektów aktów normatywnych
  • Doświadczenie w przygotowywaniu analiz prawno-porównawczych związanych z systemem zamówień publicznych, w tym w innych krajach UE
  • Doświadczenie w przygotowywaniu publikacji z zakresu zamówień publicznych
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy regulującej system zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
  • Dobra znajomość przepisów prawa UE w zakresie zamówień publicznych
  • Znajomość orzecznictwa, w szczególności Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, sądów powszechnych i Krajowej Izby Odwoławczej dot. przepisów o zamówieniach publicznych
  • Prawno-porównawcza wiedza związana z systemem zamówień publicznych, w tym w innych krajach UE
  • Praktyczna wiedza związana z systemem zamówień publicznych
  • Ogólna wiedza z zakresu zasad techniki prawodawczej oraz ogólna wiedza na temat krajowej procedury legislacyjnej
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawnych
  • Umiejętność logicznego myślenia i wszechstronnie uzasadnionej argumentacji
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego lub francuskiego lub niemieckiego na poziomie dobrym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego (świadectwa pracy, zaświadczenia, zakresy obowiązków lub inne, z których wynika doświadczenie w wymaganym obszarze i czas jego trwania)
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą prawną z zakresu zamówień publicznych (zaświadczenia, zakresy obowiązków lub inne, z których wynika doświadczenie w wymaganym obszarze)
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie na stanowisku związanym z opracowywaniem lub opiniowaniem projektów aktów normatywnych (zaświadczenia, zakresy obowiązków lub inne, z których wynika doświadczenie w wymaganym obszarze)
  • Podpisany wykaz przygotowanych analiz prawno-porównawczych związanych z systemem zamówień publicznych, w tym w innych krajach UE, zawierający przedmiot tych analiz
  • Podpisany wykaz przygotowanych publikacji z zakresu zamówień publicznych zawierający tytuł, miejsce i rok publikacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego lub francuskiego lub niemieckiego na poziomie dobrym

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-09-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/09/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi