Opis stanowiska pracy
Urząd Statystyczny w Zielonej GórzeDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
radca prawny do spraw obsługi prawnej samodzielne stanowisko pracyUrząd Statystyczny w Zielonej Górze
ul. Spokojna 1
65-954 Zielona Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Opracowanie opinii i udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa z zakresu działania Urzędu
- Uczestnictwo w postępowaniach administracyjnych
- Udział w przygotowywaniu projektów umów zawieranych przez Dyrektora Urzędu, w tym w trybie zamówień publicznych oraz porozumień
- Opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Dyrektora Urzędu
- Zastępstwo procesowe przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi oraz innymi organami orzekającymi
- Wykonywanie innych czynności z zakresu obsługi prawnej
Warunki pracy• Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera
• Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
• Wymuszona pozycja ciała
• Oświetlenie sztuczne i naturalne
• Brak windy
• Przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych
• Wykonywanie zadań pod presją czasu
• Możliwe delegacje poza miejscowość, w której znajduje się siedziba Urzędu
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci,
którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: pisemny sprawdzian wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
List motywacyjny i wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata. Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:
http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/wolne-stanowiska-pracy/urzad-statystyczny-w-zielonej-gorze/
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty
i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Kandydaci spełniający wymagania formalne o kolejnych etapach naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem.
Oferty kandydatów niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 68 322 31 31
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku radcy prawnego
pozostałe wymagania niezbędne:- Wpis na listę radców prawnych
- Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki publicznej
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności ustawy o służbie cywilnej i pracownikach państwowych
- Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych oraz prawa zamówień publicznych
- Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu cywilnego
- Znajomość przepisów prawa pracy
- Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość przepisów o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
- Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
- Znajomość zasad techniki prawodawczej
- Rzetelność
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej i pisemnej
- Umiejętność wykorzystania wiedzy i doskonalenia zawodowego
- Umiejętność poszukiwania informacji
- Zorientowanie na klienta/interesanta
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów
- Umiejętność obsługi prawniczych programów komputerowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia wpisu na listę radców prawnych
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2020-02-02
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Statystyczny w Zielonej Górze
ul. Spokojna 1
65-954 Zielona Góra
Wydział Kadr i Szkolenia, pok. 314