Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny we Wrocławiu

Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny we Wrocławiu
Pl. Powstańców Warszawy 1
50-153 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Udzielanie opinii i porad prawnych w zakresie stosowania prawa w działalności Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego we Wrocławiu, a także w sprawach wynikających ze stosunków pracy pracowników zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym we Wrocławiu;
  • Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie zleconym przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego we Wrocławiu, a w szczególności projektów tych aktów administracyjnych, które są wydawane na podstawie przepisów: ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne, ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
  • Przygotowywanie projektów zarządzeń wydawanych przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego we Wrocławiu;
  • Reprezentowanie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego we Wrocławiu w postępowaniach przed organami władzy publicznej, a w szczególności przed sądami administracyjnymi;
  • Opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego we Wrocławiu i branie udziału w negocjowaniu ich warunków;
  • Inicjowanie rozwiązań mogących poprawić i usprawnić realizację kompetencji przypisanych prawem Dolnośląskiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi Farmaceutycznemu we Wrocławiu.


Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, z dostępem do światła dziennego,
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Ofert niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-69-75.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • tytuł radcy prawnego;
  • wpis na listę radców prawnych;
  • odpowiedzialność;
  • sumienność;
  • umiejętność organizacji pracy;
  • bezstronność;
  • postawa etyczna;
  • umiejętność stosowania przepisów prawa.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • dokument potwierdzający posiadanie tytułu radcy prawnego,
    • kopia wpisu na listę radców prawnych.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi