Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
ul. Powstańców Śl. 24, 26
53-333 Wrocław


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie i udzielanie porad prawnych, wyjaśnień oraz sporządzanie opinii prawnych w celu zapewnienia prawidłowego stosowania prawa w bieżącej działalności Izby Administracji Skarbowej i Dyrektora Izby Administracji Skarbowej
  • opiniowanie odpowiedzi na skargi wniesione do WSA oraz przygotowywanie pism procesowych w sprawach administracyjnych, cywilnych i karnych, sporządzanie skarg kasacyjnych od wyroków WSA oraz udzielanie odpowiedzi na skargi kasacyjne w celu zapewnienia prawidłowego stosowania prawa w bieżącej działalności Izby Administracji Skarbowej i Dyrektora Izby Administracji Skarbowej
  • występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym i administracyjnym w celu zapewnienia prawidłowej reprezentacji Izby Administracji Skarbowej lub Dyrektora Izby Administracji Skarbowej


Warunki pracy

- stanowisko o charakterze administracyjno-biurowym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu,
- przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych,
- wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych,
- dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych,
- na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych,
- budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- zaplecze socjalne.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.

Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu).
W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. niezbędnych dokumentów i oświadczeń. Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. W przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu http://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-we-wroclawiu/ogloszenia/nabor/wewnetrzne-procedury-naborow

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 71 365 26 78 (sprawy dot. zadań na stanowisku), tel. 71 365 27 05 (704);
e-mail: monika.grzeszczak@ds.mofnet.gov.pl (sprawy organizacyjne i formalne).

Metody i techniki naboru:
rozmowa kwalifikacyjna

Prosimy o wskazanie konkretnego nr. ogłoszenia oraz nazwy stanowiska, na który prowadzony jest nabór.

Kandydat wybrany do zatrudnienia na dane stanowisko pracy, przed podjęciem zatrudnienia w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu obowiązany będzie do złożenia oświadczeń wynikających:
- z art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne,
- z art. 144 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
(powyżej 3 lat) w obszarze stosowania przepisów prawa jako radca prawny lub w administracji skarbowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa podatkowego, cywilnego, handlowego, karnego, administracyjnego, pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Umiejętność argumentowania i przekonywania w zakresie udzielanych porad i opinii prawnych, skarg oraz w sprawach przed sądami
  • Wpis na listę radców prawnych i złożenie ślubowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku pracy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych i złożenie ślubowania
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi