Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (prawo)
- posiadanie uprawnień radcy prawnego (wpis na listę radców prawnych)
Mile widziane:
- 4 lata pracy związanej z obsługą prawną (na podstawie stosunku pracy lub na podstawie umów cywilnoprawnych)
- doświadczenie w prowadzeniu sporów przed Krajową Izbą Odwoławczą, sądami cywilnymi, w tym z zakresu IT
Dodatkowe wymagania:
- znajomość Prawa zamówień publicznych, w szczególności w zakresie zamówień IT
- umiejętność sporządzania projektów umów, w tym z zakresu szeroko rozumianego IT
- znajomość obsługi programów MS Word oraz MS Excel
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- podejmowanie decyzji
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- rozwiązywanie problemów
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- umiejętność komunikacji
- umiejętność współpracy
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
Zakres zadań na stanowisku Radcy prawnego:
- Bada pod względem prawnym wyjaśnienia udzielane jednostkom organizacyjnym Zakładu przez komórki organizacyjne Centrali i terenowe jednostki organizacyjne (TJO).
- Stwierdza poprawność lub uchybienia w zakresie stosowania prawa przez komórki organizacyjne Centrali i TJO.
- Analizuje przedstawione przez komórki organizacyjne Centrali i TJO zagadnienia w zakresie stosowania prawa.
- Sporządza opinie prawne.
- Reprezentuje Prezesa Zakładu i Zakład przed sądami powszechnymi, administracyjnymi, Sądem Najwyższym, Naczelnym Sądem Administracyjnym i Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed organami administracji publicznej.
- Interpretuje akty prawa powszechnie obowiązującego.
- Współuczestniczy w opracowywaniu oraz opiniowaniu projektów umów cywilnoprawnych w sprawach dotyczących działalności Centrali i TJO z wykorzystaniem pełnej dokumentacji sprawy.
- Prowadzi dokumentację związaną ze świadczeniem pomocy prawnej w Centrali i TJO.
Wymagane dokumenty:
- CV
- List motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia radcy prawnego
Termin, do którego należy składać dokumenty 22 kwietnia 2021 roku
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.