Opis stanowiska pracy


Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny w Zespole Prawnym, Biuro Dyrektora Generalnego


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych.
  • Występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi, w celu przedstawienia stanowiska Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych.
  • Udzielanie wyjaśnień w sprawach obowiązującego stanu prawnego w zakresie działania NDAP i archiwów państwowych.
  • Opiniowanie projektów umów międzynarodowych oraz uczestnictwo w ich uzgadnianiu w celu przedstawienia stanowiska Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych.
  • Udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązywania przepisów prawa dotyczących administracji publicznej w celu wsparcia innych pracowników w wykonywaniu ich zadań.
  • Opiniowanie i uzgadnianie projeków aktów normatywnych przekazanych przez organy władzy publicznej.
  • Opracowywanie i uzgadnianie projektów aktow normatywnych wydawanych przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państowych i Dyrektora Generalnego NDAP.


Warunki pracy

Warunki pracy:


- praca biurowa w siedzibie urzędu


- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner)


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową


- brak windy


- stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku


- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami


- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenie zawodowe w administracji rządowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wpis na listę radców prawnych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenia dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość prawa pracy
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość zasad techniki prawodawczej oraz trybu uzgadniania projektów aktów normatywnych
  • umiejętność negocjacji
  • odporność na stres
  • komunikatywność
  • umiejętność organizacji pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • ukończona aplikacja legislacyjna


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu poświadczającego wpis na listę radców prawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie aplikacji legislacyjnej

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
    ul. Rakowiecka 2D
    02-517 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi