Opis stanowiska pracy
Kuratorium Oświaty w WarszawieKurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
radca prawny w Kuratorium Oświaty w WarszawieKuratorium Oświaty w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 32
00-024 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- koordynowanie pracy Zespołu Obsługi Prawnej Kuratorium Oświaty w Warszawie,
- udzielanie porad, konsultacji, opinii prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa i orzecznictwa w sprawach prowadzonych przez urząd,
- opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów, porozumień, decyzji, postanowień i innych dokumentów opracowywanych w urzędzie,
- wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami powszechnymi i administracyjnymi oraz organami administracji publicznej w charakterze pełnomocnika, a także nadzór prawny nad egzekucją należności,
- opracowywanie oraz opiniowanie pod względem prawnym i legislacyjnym projektów aktów prawnych opracowywanych w urzędzie,
- sporządzanie i wnoszenie skarg kasacyjnych do Naczelnego Sądu Administracyjnego oraz odpowiedzi na skargi kasacyjne wnoszone przez strony.
Warunki pracyBudynek wielokondygnacyjny zaopatrzony w windę, ale nie w pełni dostosowaną do przewożenia osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak odpowiednich oznaczeń oraz urządzeń umożliwiających pracę osobom z niepełnosprawnością słuchową i wzrokową (niedosłyszących, głuchoniemych, niewidomych). Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacja o metodach i technikach naboru:
1. weryfikacja formalna dokumentów,
2. analiza merytoryczna aplikacji,
3. rozmowa kwalifikacyjna i/ lub test.
Tylko kandydaci zakwalifikowani do trzeciego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub testu.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 551-24-00 wew. 1043
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w pracy na stanowisku
radcy prawnego w jednostkach administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- Wpis na listę radców prawnych.
- Znajomość prawa oświatowego, procedur administracyjnych.
- Znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych.
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych.
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
- Znajomość przepisów związanych z udzielaniem dotacji.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego.
- Umiejętność analizy i syntezy informacji.
- Umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i piśmie.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją autorstwa Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku;
- samodzielność i dobra organizacja pracy;
- systematyczność i solidność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienieDokumenty należy złożyć do: 2019-09-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu