Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Rozwoju w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
radca prawnyTrzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- – zastępstwo procesowe przed sądami administracyjnymi w sprawach dotyczących zwrotu środków nieprawidłowo wydatkowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków EFS (PO KL i PO WER),
- – prowadzenie procedury odwoławczej dotyczącej odzyskiwania środków nieprawidłowo wydatkowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków EFS (PO KL i PO WER),
- – opiniowanie projektów decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym w sprawie zwrotu środków nieprawidłowo wydatkowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków EFS (PO KL i PO WER)
- – rozpatrywanie skarg na decyzje Ministra Rozwoju i Finansów oraz rozpatrywanie wniosków
- – prowadzenie innych czynności w postępowaniu administracyjnym (w tym: prowadzenie postępowania wyjaśniającego, przygotowanie rozprawy administracyjnej, wydawanie zaświadczeń),
- – wsparcie w prowadzeniu egzekucji środków.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
– zastępstwo procesowe,
– reprezentacja urzędu,
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
– wystąpienia publiczne.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze
– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej
– sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu
– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
– praca w pokoju wieloosobowym
– praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(22) 273-79-81.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne prawnicze oraz wpis na listę radców prawnych,
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w wykonywaniu zastępstwa procesowego
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność sporządzania decyzji administracyjnych, postanowień, odpowiedzi na skargi oraz pozostałych pism sporządzanych w toku postepowań sądowo – administracyjnych,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość języka angielskiego, poziom B1,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera: Word, Excel,
- rzetelność,
- umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów,
- komunikacja,
- umiejętność współpracy,
- myślenie analityczne,
- wystąpienia publiczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość zagadnień związanych z funduszami strukturalnymi.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-08-04
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu