Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny

Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • – zastępstwo procesowe przed sądami administracyjnymi w sprawach dotyczących zwrotu środków nieprawidłowo wydatkowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków EFS (PO KL i PO WER),
  • – prowadzenie procedury odwoławczej dotyczącej odzyskiwania środków nieprawidłowo wydatkowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków EFS (PO KL i PO WER),
  • – opiniowanie projektów decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym w sprawie zwrotu środków nieprawidłowo wydatkowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków EFS (PO KL i PO WER)
  • – rozpatrywanie skarg na decyzje Ministra Rozwoju i Finansów oraz rozpatrywanie wniosków
  • – prowadzenie innych czynności w postępowaniu administracyjnym (w tym: prowadzenie postępowania wyjaśniającego, przygotowanie rozprawy administracyjnej, wydawanie zaświadczeń),
  • – wsparcie w prowadzeniu egzekucji środków.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

– zastępstwo procesowe,
– reprezentacja urzędu,
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
– wystąpienia publiczne.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze
– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej
– sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu
– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych

– praca w pokoju wieloosobowym
– praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(22) 273-79-81.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne prawnicze oraz wpis na listę radców prawnych,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w wykonywaniu zastępstwa procesowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  •  umiejętność sporządzania decyzji administracyjnych, postanowień, odpowiedzi na skargi oraz pozostałych pism sporządzanych w toku postepowań sądowo – administracyjnych,
  •  znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  •  znajomość języka angielskiego, poziom B1,
  •  znajomość ustawy o finansach publicznych,
  •  bardzo dobra znajomość obsługi komputera: Word, Excel,
  •  rzetelność,
  •  umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów,
  •  komunikacja,
  •  umiejętność współpracy,
  •  myślenie analityczne,
  •  wystąpienia publiczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  •  znajomość zagadnień związanych z funduszami strukturalnymi.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi