Opis stanowiska pracy


Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie

Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny Urząd Żeglugi Śródlądowej


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa prawna Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
  • występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego w postępowaniach: sądowym, sądowo-administracyjnym, egzekucyjnym i przed innymi organami orzekającymi
  • opracowywanie i opiniowanianie projektów decyzji Dyrektora Urzędu w sprawach administracji żeglugi śródlądowej
  • opracowywanie i opiniowanianie projektów prawa miejscowego stanowionego przez Dyrektora Urzędu
  • opracowywanie i opiniowanianie decyzji i postanowień Dyrektora Urzędu w zakresie egzekucji administracyjnej obowiązków o charakterze pieniężnym i niepieniężnym,


Warunki pracy

Miejsce pracy zlokalizowane jest na podwyższonym parterze budynku (kilkanaście schodów). Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca z wykorzystaniem komputera, reprezentowanie urzędu na zewnątrz.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
jako radca prawny

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wpis na listę radców prawnych
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne
  • wiedza z zakresu działalności Urzędu Żeglugi Śródlądowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienie do wykonywania zawodu radcy prawnego
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Żeglugi Śródlądowej, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin
    sekretariat pokój nr 29, parter

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/10/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi