Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny do spraw SAMODZIELNE STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI PRAWNEJ w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Poznaniu

60-166 Poznań ul. Grunwaldzka 250

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • sporządza i wydaje opinie prawne w sprawach prowadzonych przez Inspektorat
  • • opiniuje pod względem formalno-prawnym projekty decyzji, postanowień, wewnętrznych aktów prawnych, umów oraz innych dokumentów
  • • zapewnia obsługę prawną w zakresie weterynaryjnego prawa polskiego i Unii Europejskiej.


Warunki pracy

Praca w formie telepracy, zadaniowy czas pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie (nie będą rozpatrywane) decyduje data wpływu oferty do urzędu. Kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Po zakończeniu naboru oferty osób nie zatrudnionych zostaną zniszczone.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
staż pracy 3 lata w obsłudze prawnej organów Inspekcji Weterynaryjnej, w okresie ostatnich 5 lat,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • • Posiadanie prawa wykonywania zawodu radcy prawnego co najmniej 5 lat, licząc od daty wpisu na listę izby radców prawnych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopie świadectw pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie świadectw pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-12-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul.Grunwaldzka 250
    60-166 Poznań
    pok. nr 35

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/11/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi