Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pińczowie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny Samodzielne stanowisko

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pińczowie
ul. Łąkowa 28
28-400 Pińczów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udzielanie wyjaśnień, porad i opinii prawnych w zakresie stosowania prawa pracownikom Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Pińczowie w zakresie obowiązków słuzbowych
  • opiniowanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń wydawanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii jako organu administracji publicznej
  • opiniowanie pod względem prawnym projektów umów, porozumień, projektów statutów i regulaminów
  • sporządzanie projektów i opiniowanie zarządzeń wewnętrznych Powiatowego Lekarza Weterynarii
  • uczestniczenie w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, a zwłaszcza umów
  • nadzór prawny nad egzekucją należności Inspektoratu
  • występowanie w charakterze pełnomocnika Powiatowego Lekarza Weterynarii w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi
  • opracowywanie projektów aktów prawnych na podstawie przedłożonych przez właściwych pracowników założeń
  • udzielanie pracownikom wyjaśnień i informacji dotyczących obowiązujących przepisów prawnych
  • wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy o radcach prawnych
  • wykonywanie innych zadań z zakresu obsługi prawnej zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii
  • sporządzanie informacji dot. zmian w obowiązujących przepisach


Warunki pracy

Praca w siedzibie i poza siedziba urzędu. Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku - brak windy i pojazdów. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy oraz sprzęt biurowy. Praca pod presja czasu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowane/i kandydatki/kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o dalszych etapach naboru. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
Wymagane oświadczenia, zgody, kopie, CV oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 41 357 74 63.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
prowadzenie postępowań administracyjnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość prawa weterynaryjnego, postępowania administracyjnego, prawa pracy, prawa cywilnego
  • uprawnienia radcy prawnego potwierdzone wpisem na listę radców prawnych
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: praca w administracji publicznej
  • znajomość pakietu MS Office
  • znajomość programów prawnych
  • umiejętność pracy pod presja czasu
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • komunikatywność
  • mile widziany staż pracy w Inspekcji Weterynaryjnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Ośiwiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni spraw publicznych
  • Kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-02-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pińczowie
    ul. Łąkowa 28
    28-400 Pińczów

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/02/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi