Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty w Olsztynie

Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny

Kuratorium Oświaty w Olsztynie
Al. Piłsudskiego 7/9
10-959 Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa prawna Kuratorium Oświaty w Olsztynie oraz delegatur Kuratorium Oświaty, a w szczególności:
  • Doradztwo prawne w zakresie zadań realizowanych przez Kuratorium Oświaty
  • Przygotowywanie projektów aktów prawnych
  • Opiniowanie projektów aktów prawnych pod względem formalno-prawnym
  • Sporządzanie opinii prawnych
  • Udzielanie porad i konsultacji prawnych pracownikom Kuratorium Oświaty w zakresie prowadzonych przez nich spraw
  • Reprezentowanie Kuratorium Oświaty przed sądami i urzędami według udzielonego pełnomocnictwa
  • Informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym.


Warunki pracy

- praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze,
- praca wiąże się z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz,
- narzędzia i materiały pracy (komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu doby),
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta
o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty należy składać osobiście lub drogą pocztową, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”nabór na stanowisko radcy prawnego”. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data dostarczenia do kuratorium) nie będą rozpatrywane. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i aktualną datą sporządzenia. Kandydaci spełniający wymogi formalne, którzy – po analizie aplikacji – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Dokumenty złożone przez kandydatów, po ogłoszeniu wyników naboru, będą do odbioru w Wydziale Administracyjno-Prawnym Kuratorium Oświaty w Olsztynie przez okres 3 miesięcy, następnie zostaną zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego – wpis na listę radców prawnych,
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
  • Znajomość przepisów ustawy Kodeks pracy,
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo oświatowe,
  • Znajomość przepisów ustawy o systemie oświaty,
  • Znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela,
  • Znajomość przepisów ustawy Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe,
  • Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych,
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, terminowość,
  • Wysoka kultura osobista.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających wpis na listę radców prawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-03
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi