Opis stanowiska pracy


Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim

Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny Zespołu Stanowisk Samodzielnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej

Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
ul. Poprzeczna 1
66-600 Krosno Odrzańskie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udzielanie porad prawnych oraz sporządzanie opinii prawnych w celu zapewnienia prawidłowości stosowania prawa;
  • sprawowanie nadzoru prawnego nad przebiegiem postępowań wyjaśniających, postępowań dyscyplinarnych oraz postępowań w sprawach odszkodowań z tytułu uszczerbku na zdrowiu w celu wsparcia prawnego oraz udzielenia pomocy do właściwego zgodnego z obowiązującymi przepisami zakończenia danej sprawy;
  • uczestniczenie w prowadzonych w imieniu Komendanta Oddziału postępowaniach zmierzających do nawiązania, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego w celu zapewnienia prawidłowości stosowania prawa;
  • reprezentowanie Komendanta Oddziału przed wymiarem sprawiedliwości w celu obrony stanowiska reprezentowanej strony;
  • sygnalizowanie o stwierdzonych nieprawidłowościach w działalności Oddziału, związanych ze stosowaniem prawa w celu ochrony prawnej interesów NoOSG;
  • udzielanie informacji o obowiązujących przepisach na wniosek organizacji społecznych i zawodowych działających na terenie Oddziału, a także funkcjonariuszom i pracownikom pełniącym służbę lub zatrudnionym w Oddziale w zakresie przepisów mających wpływ na ich prawa i obowiązki wynikające ze stosunku służby lub pracy w Straży Granicznej w celu ochrony prawnej interesów w bieżącej pracy.


Warunki pracy

- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30;
- budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych;
- budynek nie posiada windy;
narzędzia i materiały pracy- komputer, drukarka, fax, telefon

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6 %;
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę , narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2880,00 zł netto + dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%);
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego;
- rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń;
- Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego;
- przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów;
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe prawnicze (tyt. magistra)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • odbycie aplikacji radcowskiej oraz złożenie egzaminu radcowskiego (wynik pozytywny);
  • wpis na listę radców prawnych;
  • umiejętność organizacji pracy;
  • umiejętność negocjacji, interpretacji przepisów; szybkiego podejmowania decyzji, kreatywność, opanowanie;
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa;
  • odporność na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość specyfiki organizacji i funkcjonowania Straży Granicznej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • zaświadczenie o wpisie na listę radców prawnych.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-19
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi