Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brzegu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny do spraw do spraw obsługi prawnej Samodzielne stanowisko do spraw obsługi prawnej

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brzegu
49-306 Brzeg ul. Oławska 25

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie obsługi prawnej na rzecz Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brzegu.
  • Udzielanie porad prawnych i wydawanie opinii prawnych oraz interpretowanie obowiązujących przepisów prawa w celu zapewnienia prawidłowej i efektywnej realizacji zadań Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brzegu.
  • Analiza i opiniowanie aktów prawnych, pism, dokumentów, w tym decyzji administracyjnych wydawanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Brzegu lub inne upoważnione osoby.
  • Występowania w roli pełnomocnika Powiatowego Lekarza Weterynarii w Brzegu przed sądami powszechnymi i administracyjnymi w celu obrony interesów Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brzegu
  • Przygotowywanie informacji, zestawień w sprawach toczących się procesów oraz zakończonych sporów sądowych.
  • Współpraca przy rozstrzyganiu skarg i wniosków kierowanych do merytorycznych komórek organizacyjnych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brzegu i prowadzenie ich rejestru.
  • Współpraca z komórkami Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brzegu w zakresie rozwiązywania bieżących problemów prawnych i prawno-administracyjnych, w tym zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych oraz postępowań o zamówienia publiczne, przygotowywaniu przez nie decyzji (postanowień) administracyjnych oraz odwołań (zażaleń) w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań, zapewnienia sprawnej i zgodnej z przepisami działalności urzędu.
  • Opiniowanie projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Współpraca z Zespołem do spraw finansowo-księgowych w zakresie windykacji należności.
  • Sporządzanie opinii w sprawach z zakresu prawa pracy.


Warunki pracy

Stanowisko pracy wyposażone w komputer, laptop, drukarkę itp.
Siedziba znajduje się na I i II piętrze budynku bez windy.
Praca w siedzibie i wyjazdy służbowe.
Wyjazdy na szkolenia, konferencje itp. na terenie całego kraju.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.

Informację o terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka/kandydat otrzyma telefonicznie.

Procedura kwalifikacyjna odbędzie się w dwóch etapach:
1. weryfikacja dokumentów,
2. rozmowa z komisją rekrutacyjną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji państwowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wpis na listę Radców Prawnych
  • Umiejętność obsługi komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (kserokopia aktualnego wypisu z listy radców prawnych)
    • Kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie (kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów uprawniających do otrzymania dodatku stażowego)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-08-31
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brzegu
    ul. Oławska 25
    49-306 Brzeg

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/08/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi