Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w BrzeguPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
radca prawny do spraw do spraw obsługi prawnej Samodzielne stanowisko do spraw obsługi prawnejPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Brzegu
49-306 Brzeg ul. Oławska 25
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Wykonywanie obsługi prawnej na rzecz Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brzegu.
- Udzielanie porad prawnych i wydawanie opinii prawnych oraz interpretowanie obowiązujących przepisów prawa w celu zapewnienia prawidłowej i efektywnej realizacji zadań Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brzegu.
- Analiza i opiniowanie aktów prawnych, pism, dokumentów, w tym decyzji administracyjnych wydawanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Brzegu lub inne upoważnione osoby.
- Występowania w roli pełnomocnika Powiatowego Lekarza Weterynarii w Brzegu przed sądami powszechnymi i administracyjnymi w celu obrony interesów Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brzegu
- Przygotowywanie informacji, zestawień w sprawach toczących się procesów oraz zakończonych sporów sądowych.
- Współpraca przy rozstrzyganiu skarg i wniosków kierowanych do merytorycznych komórek organizacyjnych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brzegu i prowadzenie ich rejestru.
- Współpraca z komórkami Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brzegu w zakresie rozwiązywania bieżących problemów prawnych i prawno-administracyjnych, w tym zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych oraz postępowań o zamówienia publiczne, przygotowywaniu przez nie decyzji (postanowień) administracyjnych oraz odwołań (zażaleń) w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań, zapewnienia sprawnej i zgodnej z przepisami działalności urzędu.
- Opiniowanie projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- Współpraca z Zespołem do spraw finansowo-księgowych w zakresie windykacji należności.
- Sporządzanie opinii w sprawach z zakresu prawa pracy.
Warunki pracyStanowisko pracy wyposażone w komputer, laptop, drukarkę itp.
Siedziba znajduje się na I i II piętrze budynku bez windy.
Praca w siedzibie i wyjazdy służbowe.
Wyjazdy na szkolenia, konferencje itp. na terenie całego kraju.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Informację o terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka/kandydat otrzyma telefonicznie.
Procedura kwalifikacyjna odbędzie się w dwóch etapach:
1. weryfikacja dokumentów,
2. rozmowa z komisją rekrutacyjną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji państwowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Wpis na listę Radców Prawnych
- Umiejętność obsługi komputera.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (kserokopia aktualnego wypisu z listy radców prawnych)
- Kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie (kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów uprawniających do otrzymania dodatku stażowego)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2020-08-31
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brzegu
ul. Oławska 25
49-306 Brzeg