Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca ministra

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynowanie opracowywania projektów zarządzeń, wytycznych Ministra Cyfryzacji oraz standardów w zakresie ustanawiania odpowiednich i proporcjonalnych środków ochrony systemów teleinformatycznych;
  • wdrażanie przepisów, wytycznych i standardów Ministra Cyfryzacji w zakresie cyberbezpieczeństwa. Koordynacja określania poziomu reakcji na incydenty cyberbezpieczeństwa;
  • współpraca przy projektowaniu i realizacji audytów i testów bezpieczeństwa;
  • koordynacja współpracy z organami krajowymi oraz właściwymi zespołami reagowania na incydenty teleinformatyczne, w zakresie monitorowania i zapobiegania incydentom dotyczących bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych. Współpraca ze służbami ochrony państwa w zakresie bezpieczeństwa i ochrony informacji oraz ochrony krytycznej infrastruktury teleinformatycznej;
  • realizacja zadań związanych z organizowaniem CSIRT/CERT dla potrzeb cywilnych i współpracą CSIRT/CERT innych instytucji. Prowadzenie spraw z tytułu nadzoru Ministra Cyfryzacji nad Naukową i Akademicką Siecią Komputerową w zakresie realizacji strategii cyberbezpieczeństwa w obszarze rozwoju i stosowanej technologii IT w Narodowym Centrum Cyberbezpieczeństwa;
  • przygotowywanie wkładów do projektów odpowiedzi na pisma kierowane do Ministra w zakresie kompetencji Wydziału, w tym opiniowanie projektów aktów prawnych w zakresie kompetencji Wydziału.


Warunki pracy

Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
Zagrożenie korupcją;
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
Elastyczne godziny pracy;

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe na kierunku informatyka lub teleinformatyka lub telekomunikacja

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie bezpieczeństwa informacji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • kursy z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego;
  • szkolenie z norm ISO/IEC serii 27000;
  • znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa przetwarzania informacji, planowania i rozbudowy infrastruktury technicznej pod kątem bezpieczeństwa;
  • znajomość technologii informatycznych z zakresu bezpieczeństwa informacji;
  • znajomość ITIL;
  • znajomość obsługi i działania systemów operacyjnych;
  • znajomość specyfiki zachowań użytkowników systemów teleinformatycznych;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • zorientowanie na osiągnięcie celów;
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”, NATO Secret, UE Secret lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu kontroli/audytów;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji;
  • doświadczenie w pracy z informatyką śledczą;
  • specjalistyczne kursy służb ochrony państwa;
  • przeszkolenie z prawa autorskiego i praw pokrewnych;
  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych;
  • certyfikat audytora wiodącego lub wewnętrznego normy ISO 27001;
  • zdanie jednego z egzaminów CISA, CISM, CISSP, CompTIA Network+, MCSA, MCSE, CCNA;
  • znajomość krajowych i międzynarodowych zagadnień z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz polityki krajowej i europejskiej w tym zakresie;
  • znajomość ustaw: Prawo telekomunikacyjne, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o kontroli w administracji rządowej;
  • znajomość zagadnień z obszaru kontroli i audytu.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”, NATO Secret, UE Secret lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi