Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca generalnego dyrektora w Biurze Finansów KG PSP

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie analiz, informacji i zestawień w zakresie budżetu państwa i budżetu środków europejskich dla kierownictwa KG PSP i resortu spraw wewnętrznych
  • przygotowywanie opinii w zakresie gospodarki finansowej w celu przedstawienia propozycji rozwiązań zleconych spraw
  • doradztwo w zakresie udzielania i rozliczania dotacji dla jednostek ochrony przeciwpożarowej włączonych do krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego w celu dostarczenia specjalistycznej wiedzy pracownikom i kierownictwu biura
  • uczestniczenie w przygotowaniu projektów przepisów prawnych w celu zapewnienia należytego stanu prawnego zleconych spraw
  • doradztwo w zakresie zamówień publicznych w celu dostarczenia specjalistycznej wiedzy pracownikom i kierownictwu biura
  • doradztwo w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w celu dostarczenia specjalistycznej wiedzy pracownikom i kierownictwu biura
  • uczestniczenie w realizacji zadań związanych z budżetem zadaniowym
  • uczestniczenie w realizacji zadań dysponenta drugiego stopnia


Warunki pracy

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BF - radca
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 2,808 kwoty bazowej tj. 5382,77 brutto + wysługa.
Pracownikom oferujemy:
• stabilną i ciekawą pracę,
• dodatek stażowy – (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
• dodatki zadaniowe – za wykonywanie dodatkowych zadań,
• nagrody – w zależności od wyników pracy,
• nagrody jubileuszowe – w zależności od stażu pracy,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy,
• parking samochodowy,
• pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej - przy umowach na czas nieokreślony
• możliwość wykupienia pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia na życie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
• weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
• testu wiedzy,
• rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje: (0-22) 523-34-66 (Biuro Finansów KG PSP).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w tym 2 lata na stanowisku samodzielnym pracy w jednostkach sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • bardzo dobra znajomość obsługi programów Excel, Word
  • umiejętność pracy w zespole
  • praca pod presją czasu
  • umiejętność nawiązywania kontaktów
  • dyspozycyjność i komunikatywność
  • biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi
  • wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • 1) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzająca poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    https://www.straz.gov.pl/praca/index

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/08/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi