#

Quality Assurance Specialist with French and Turkish

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Quality Assurance Specialist with French and Turkish

Miejsce pracy: Kraków
6-13-52561

For our Client, leader in business process outsourcing, that provides strategy consulting, technologies and services for customer management, we are looking for highly motivated candidates for the position of Quality Assurance Specialist.

As part of the wider Quality Team the candidate will be responsible for:
- Listening to and monitoring associate calls for customer satisfaction according to our Client specified policies, thresholds, and procedures
- Developing, aligning, implementing, measuring and reporting on customer quality evaluations across the Europe and providing coaching, feedback, and reporting to the Team Leads
- Supporting a culture of meeting and exceed a quality customer experience satisfaction scores

Requirements:
- Very good knowledge of French and Turkish (both of these languages has to be at level B2/C1)
- Good knowledge of English
- Min.1 year of experience in Customer Service
- Experience in driving quality improvement and delivering quality in line with brand values, in SSC/BPO/Sales area will be an asset
- Willingness to work with outsourced partners
- Proven knowledge of call center business
- Experience of working with quality tools to monitor performance
- Cultural awareness and appropriate sensitivity in workings across multiple countries
- Working knowledge of database applications such as MS Office
- Valid work permit is a must

Benefits:
- Competitive annual base salary plus bonus based on performance
- Social benefits e.g. private healthcare
- Real challenges in fast paced working international environment
-atrakcyjne warunki zatrudnienia;
-szkolenia: miękkie, techniczne oraz certyfikująca;
-bogaty pakiet socjalny: wczasy pod gruszą, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna;
-konkurencyjne wynagrodzenie;
-przyjazna atmosfera pracy.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi