W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Purchasing Team Leader
Miejsce pracy: KrakówWe are currently looking for candidates to fill Purchasing Team Leader with English position for our Client.
It is a chance to take part in advanced processes in worldwide growing organization with leader position on Cracow's market. The company is looking for Leader who will strengthen their insourcing team!
Responsibilities:
- Leading, managing and developing a growing team of specialists
- Being a point of escalations for team and for clients
- Acting as subject matter expert for the Buyers
- Providing professional and proactive day to day service for internal clients
- Working closely with internal Clients and maintaining good working relationship
- Providing process quality assurance, high quality various reporting
- Driving and proposing process improvements within assigned scope to assure productivity
- Encourage cooperation, teamwork and knowledge sharing
- Provide team members with coaching and assure process team training requirements are satisfied
- Maintain communication with other teams around Europe – cooperate with global colleagues
Requirements:
- Higher education ( Bachelor Degree)
- 3- 4 years of experience in procurement area (services area)
- Experience in leading team or position of Team Leader Back Up will be adventage
- Fluent knowledge of English language
- Previous experience with Services Category for company
- Experience in negotiations and sourcing of suppliers
- Very good communication skills
- Good knowledge of MS Office (Excel)
- Knowledge of ARIBA system will be an advantage
Benefits:
- Work in a large organization with an established position in the market
- Attractive salary
- Social package (private medical care, Multisport card)
- Extensive training package
- Defined career path
- Nice and friendly work atmosphere
Recruitment Agency no. 812.