Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Purchaser
Miejsce pracy: Szczecin, Goleniów, StargardRodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
• Wdrażanie nowych kontrahentów świadczących usługi dla fabryki - koordynowanie projektów, pozyskiwanie ofert, negocjacje, finalizowanie ofert, poprowadzenie procesu wdrożenia kontrahenta;
• Koordynacja pracy kontrahentów świadczących usługi na terenie fabryki - prowadzenie zgłoszeń, ocena kontrahentów, regularne raportowanie wyników pracy;
• Koordynacja zaopatrzenia w części zamienne - współpraca z Działem Technicznym, współpraca z dostawcami części zamiennych.
Oczekiwania:
• Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne);
• Doświadczenie na podobnym stanowisku;
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
• Dobra znajomość j. angielskiego.
Oferta:
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Atrakcyjny pakiet dodatków socjalnych;
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Możliwość rozwoju zawodowego;
• Szkolenia podnoszące kwalifikacje.