Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

psycholog

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
31-007 Kraków
ul. Wiślna 7

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizacja i prowadzenie spraw związanych z rekrutacją i postępowaniem kwalifikacyjnym w szczególności do Służby Celno-Skarbowej,
  • udział w pracach zespołu ds. rekrutacji i w postępowaniu kwalifikacyjnym,
  • prowadzenie szkoleń interpersonalnych z zakresu wybranych elementów psychologii,
  • udział w pracach zespołu do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego oraz do spraw rekrutacji,
  • poradnictwo psychologiczne i interwencja w kryzysie dla funkcjonariuszy i pracowników w trudnych sytuacjach zawodowych.


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa przy komputerze w systemie 8-godzinnym od poniedziałku do piątku, krajowe delegacje służbowe, wymagana komunikatywność, praca pod presją czasu i czynników stresujących, prowadzenie polityki psychologicznej oraz poradnictwa psychologicznego dla funkcjonariuszy/pracowników pełniących służbę/zatrudnionych w komórkach organizacyjnych zlokalizowanych na terenie właściwości miejscowej Izby Administracji Skarbowej w Krakowie obejmującej teren województwa małopolskiego, udział w szkleniach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca w pomieszczeniach na parterze, budynek 3-piętrowy (w budynku znajduje się winda ) w pomieszczeniu bez klimatyzacji, toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze z wykorzystaniem kserokopiarki i drukarki, praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
 W liście motywacyjnym należy dopisać: „Ogłoszenie nr 15968” oraz wskazać sposób kontaktowania się podczas procesu rekrutacji (tj. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej). List motywacyjny powinien być podpisany oryginalnym podpisem.
 Informacje dotyczące kandydatów spełniających wymagania formalne oraz wszelkie informacje dotyczące kolejnych etapów rekrutacji będą ogłaszane wyłącznie na stronie internetowej (www.malopolskie.kas.gov.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7.
 Dodatkowe informacje uzyskać można w Wydziale Kadr – tel. 012 255-73-41.
 Dokumenty należy składać : osobiście lub w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP lub za pośrednictwem operatora usług pocztowych.
 Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty będą niszczone po zakończeniu naboru, z uwzględnieniem art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
 Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę, list motywacyjny i CV powinny zawierać oryginalny podpis.
 Podania niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 Oferta dostępna jest m.in. na stronie internetowej http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7
 Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone będzie jednoetapowo poprzez przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej.
 Wysokość proponowanego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego brutto ok.3400,00 zł.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu psychologii

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w zakresie pomocowości lub interwencji kryzysowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • specjalizacja kliniczna lub psychologia zdrowia i choroby,
  • uprawnienia do badania osób ubiegających się lub posiadających broń,
  • dobra znajomość testowych metod psychologicznych,
  • wysoki poziom kompetencji interpersonalnych,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE
  • doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów obejmujących tematykę z zakresu psychologii i/lub zarządzania zasobami ludzkimi.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - Oświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • uprawnienia do badania
  • potwierdzenie odbytej specjalizacji
  • dokument lub opinia potwierdzająca doświadczenie w prowadzeniu szkoleń

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Medycyna / Służba zdrowia

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi