Przedstawiciel Serwisu Technicznego / Specjalista ds. Obsługi Klienta
KatowicePrzedstawiciel Serwisu Technicznego / Specjalista ds. Obsługi Klienta
Katowice
NR REF.: 1167986
Obecnie poszukujemy na stanowisko Przedstawiciela Serwisu Technicznego / Specjalisty ds. Obsługi Klienta dla naszego Klienta - wiodącego globalnego dostawcy inteligentnych rozwiązań energetycznych.
To niesamowita okazja do samorozwoju, bycia częścią nowo powstałego Tech-Center w Katowicach i realnego wpływu na rozwój firmy.
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Nasz Klient oferuje:
Jeśli uważasz, że możesz idealnie pasować do tej roli, nie wahaj się i prześlij nam swoje CV w języku angielskim. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Katowice
NR REF.: 1167986
Obecnie poszukujemy na stanowisko Przedstawiciela Serwisu Technicznego / Specjalisty ds. Obsługi Klienta dla naszego Klienta - wiodącego globalnego dostawcy inteligentnych rozwiązań energetycznych.
To niesamowita okazja do samorozwoju, bycia częścią nowo powstałego Tech-Center w Katowicach i realnego wpływu na rozwój firmy.
Zakres obowiązków:
- wsparcie klientów i kontrahentów poprzez odbieranie połączeń przychodzących, czatów i e-maili całościowe rozwiązywanie problemów z systemem fotowoltaicznym firmy dla klientów onsite/offsite
- wsparcie w rozwiązywaniu i diagnozowaniu problemów związanych z instalacją solarną w sieci i uruchamianiu produktów z wykorzystaniem wiedzy ogólnej, schematów produktów, danych przechowywanych w bazie wiedzy i innych dostępnych źródeł informacji
- odpowiedzialność za dostarczanie aktualizacji bazy wiedzy wykorzystywanej przez innych przedstawicieli wsparcia technicznego oraz odpowiednich danych w dokumentach, systemie zgłoszeń
Wymagania:
- 2-letnie doświadczenie w profesjonalnej obsłudze klienta oraz infolinii technicznej lub pomocy zdalnej
- wykształcenie wyższe techniczne w zakresie elektryki, elektrotechniki, elektroniki, energetyki czy energii odnawialnej
- doświadczenie z produktami zasilanymi energią słoneczną lub podobnymi jest dodatkowym atutem
- wymagany jest ojczysty język polski oraz zaawansowany poziom języka angielskiego (codziennie komunikacja biznesowa).
- komunikatywność, doskonałe umiejętności interpersonalne, umiejętności budowania relacji z klientami, współpracownikami i menedżerami
- znajomość Microsoft Office, podstawowa znajomość technologii sieci IP
- umiejętność słuchania i zadawania pytań
- umiejętność wielozadaniowości w bardzo dynamicznym środowisku
- preferowane jest doświadczenie w pracy dla organizacji międzynarodowej
Nasz Klient oferuje:
- atrakcyjną pracę w nowopowstałym Tech-Center w Katowicach dla lidera na rynku
- w ciągu pierwszych miesięcy udział w wielu szkoleniach, w tym szkoleń e-learningowych online i praktycznych
- realną możliwość rozwoju i budowania ścieżki kariery
- atrakcyjne wynagrodzenie
Jeśli uważasz, że możesz idealnie pasować do tej roli, nie wahaj się i prześlij nam swoje CV w języku angielskim. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.