Opis stanowiska pracy
OPIS STANOWISKA:
- praca na terenie północnej Polski – woj. pomorskie, zachodniopomorskie, kujawsko- pomorskie
- prowadzenie działań marketingowo-handlowych zmierzających do zawarcia i wykonywania umów sprzedażowych ze szpitalami i placówkami medycznymi oraz realizacji planów sprzedaży
- budowanie wizerunku firmy
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z personelem medycznym
- przygotowanie oraz prowadzenie szkoleń produktowych
- bieżąca analizę sytuacji rynkowej oraz raportowanie aktywności w systemie CRM
OFERUJEMY:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie miesięczne od 5000 do 10000 zł brutto
- dużą samodzielność
- ubezpieczenie na życie
- niezbędne narzędzia pracy (samochód , telefon, laptop)
- szkolenia produktowe i sprzedażowe
WYMAGANIA:
- doświadczenie handlowe (min. 2 lata doświadczenia w pracy)
- mile widziane doświadczenie na stanowisku przedstawiciela medycznego oraz wykształcenie wyższe
- komunikatywność, otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- gotowość do codziennych wyjazdów służbowych na powierzonym terenie
- doskonałe zdolności prezentacji i przekazywania informacji
- znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu
- praktyczna znajomość obsługi MS Office
- kreatywność w realizacji zadań
- umiejętność organizowania pracy własnej
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji. W przypadku dołączenia przeze mnie zdjęcia do składanego CV, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych wizerunkowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
Prezentacja firmy
Hofer Medical jest międzynarodową firmą medyczną z główną siedzi...
Hofer Medical jest międzynarodową firmą medyczną z główną siedzibą w Austrii. Zakres działalności firmy obejmuje projektowanie, produkcję i dystrybucje implantów dla ortopedii, traumatologii i neurochirurgii. Oddział w Polsce założono w 2008 roku na Dolnym Śląsku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/12/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Medycyna / Służba zdrowia, Praca Obsługa klienta