Opis stanowiska pracy

Nasz Klient, firma produkcyjno – handlowa z branży luksusowych dodatków i akcesoriów tekstylnych poszukuje :

Przedstawicieli handlowych

w rejonie działania Polski zachodniej

 

Główne obowiązki :

  • utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi partnerami,
  • rozwój sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów,
  • codzienne raportowanie i planowanie pracy,
  • monitorowanie rynku,
  • realizowanie złożonych celów i planów miesięcznych

 

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • znajomość branży tekstylnej, galanteryjnej lub pokrewnej,
  • doświadczenia w sprzedaży B2B,
  • doskonałe umiejętności sprzedażowe,
  • obowiązkowość, samodzielność, inicjatywa
  • silna motywacja do osiągania wyników,
  • wysokie umiejętności negocjacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność pracy na komputerze ( znajomość pakietu MS Office )
  • mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego
  • mile widziane doświadczenie w organizowaniu i uczestniczeniu w targach i wystawach
  • dyspozycyjność czasowa i geograficzna,
  • prawo jazdy kat. B

 

Oferta:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (możliwe inne formy współpracy)
  • pełny etat,
  • niezbędne narzędzia pracy ( laptop, samochód, telefon),
  • szkolenia produktowe

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

PROF – JAM to nowoczesna firma doradztwa personalnego stworzona przez zg... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi