Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy: biuro-Poznań

Cała Polska

 

Do zadań przedstawiciela należeć będzie :

  • sprzedaż sprzętu i usług medycznych dla dedykowanej grupy pacjentów
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
  • realizowanie planów sprzedażowych
  • współtworzenie strategii rozwoju działu sprzedaży
  • porównywanie i przygotowanie ofert handlowych w Excelu,
  • poszukiwanie kontrahentów na rynkach zagranicznych,
  • prowadzenie korespondencji handlowej,
  • wyszukiwanie dostawców produktów medycznych,
  • budowanie i utrzymywanie dobrych kontaktów z kontrahentami
  • zbieranie ofert od kontrahentów, dostawców sprzętu

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia na stanowisku handlowym w branży sprzętu medycznego
  • (mile widziane doświadczenie w sprzedaży USG lub sprzętu RTG)
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • Wysokich zdolności interpersonalnych, otwartości, komunikatywności
  • Samodzielności w planowaniu działań
  • Konsekwencji, determinacji w osiąganiu celów
  • Chęci rozwoju
  • łatwości nawiązywania kontaktów oraz umiejętności budowania długotrwałych relacji,
  • dynamizmu oraz zaangażowania ukierunkowanego na osiąganie wyznaczonego celu,
  • samodzielności, sumienności i bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • podstawowej znajomości MS Office
  • gotowość do wyjazdów służbowych

 

Oferujemy:

  • samodzielną i bardzo interesującą pracę w wysoko specjalistycznej branży medycznej
  • narzędzia do realizacji zadań

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie listu motywacyjnego oraz CV poprzez przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Medical Market Sp. z o.o. , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Medical Market Sp. z o.o. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Prezentacja firmy

Firma Medical Market Sp. z o. o. jest autoryzowanym dystrybutorem sprzęt... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi