Opis stanowiska pracy
Agencja Pracy Tymczasowej Main Partners Sp. z o.o. (certyfikat agencji zatrudnienia nr 13967) jest dynamicznie rozwijającą się firmą rekrutacyjną świadczącą usługi w zakresie rekrutacji oraz pracy tymczasowej.
Pragniemy, aby do naszego grona dołączyła osoba na stanowisku:
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Nr ref: PH/10/17
Opis stanowiska pracy:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż usług APT poprzez aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz opiekę posprzedażową.
Główne obowiązki:
- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z nimi
- pozyskiwanie zamówień
- raportowanie wg ustalonych zasad
- przestrzeganie ustalonych procedur
Oczekiwania:
- min. roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej
- wykształcenie min. średnie
- umiejętność budowania długofalowych relacji
- zaangażowanie, samodzielność w działaniu, wytrwałość
- nastawienie na osiąganie celów
- dynamizm, bardzo dobrze rozwinięte umiejętności planowania i doskonałej organizacji czasu pracy
- umiejętność działania pod presją czasu
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w międzynarodowym środowisku
- pracę na pełny etat
- samochód służbowy
Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dn. 28.09.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 133, Poz. 883)"
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prezentacja firmy
Jesteśmy certyfikowaną Agencją Pracy Tymczasowej wpisaną do Krajowego Re...
Jesteśmy certyfikowaną Agencją Pracy Tymczasowej wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 13967.
Kierujemy swoje usługi do osób poszukujących pracy oraz do firm chcących pozyskać pracowników do realizacji swoich inwestycji. Specjalizujemy się we współpracy z państwami Europy Wschodniej oraz krajami Dalekiego i Bliskiego Wschodu tj. Indie, Nepal, Chiny, Singapur, UAE. Optymalizujemy w sposób elastyczny rozwiązania kadrowe, co pozwala na koncentrację na kluczowych zadaniach.
Tworzymy grupę kompetentnych oraz dynamicznie działających osób. W codziennych zadaniach nacisk kładziemy na sprawną organizację pracy przy zachowaniu elastycznych form działania dopasowaną indywidualnie dla każdego Użytkownika.
Nasz zespół do specjaliści z zakresu human resources, zarządzania oraz administracji. Każdego dnia prowadzimy szeroką współpracę z praktykami oraz trenerami z wieloletnim stażem zawodowym. Firma Main Partners powstała z myślą o świadczeniu usług w obszarze Human Resources.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/11/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Doradztwo / Konsulting