Przedstawiciel Handlowy
Kraków Przedstawiciel Handlowy
Kraków
NR REF.: 1116756
Dla jednego z naszych klientów, lidera na rynku FMCG poszukujemy kandydatów na stanowisko Przedstawiciela Handlowego.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za tworzenie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, ponadto do jej obowiązków należeć będą także realizacja założonych celów sprzedażowych oraz jakościowych a także obsługę klienta zgodnie ze standardami firmy na podległym regionie.
Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie tworzenie oraz negocjowanie ofert handlowych z obecnymi oraz nowymi klientami, tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, aktywna sprzedaż oraz promocja produktów firmy, dbanie o terminowe dostawy towaru oraz poprawną ekspozycję u klienta, realizowanie planów sprzedażowych, analiza rynku i konkurencji, raportowanie bieżących wyników pracy, rozwój sprzedaży w swoim regionie.
Od kandydatów oczekujemy rozwiniętych kompetencji sprzedażowych, komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu nowych kontaktów, doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B, umiejętności budowania długofalowych relacji, samodzielności i umiejętności planowania pracy własnej, umiejętności negocjacyjnych, znajomości pakietu MS Office, czynnego prawa jazdy kategorii B oraz języka angielskiego na poziomie B2.
Nasz klient oferuję zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę, możliwość rozwoju w strukturach firmy, narzędzia niezbędne do wykonywania pracy, szkolenia pomagające wdrożyć się firmę oraz wsparcie zespołu.
Kraków
NR REF.: 1116756
Dla jednego z naszych klientów, lidera na rynku FMCG poszukujemy kandydatów na stanowisko Przedstawiciela Handlowego.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za tworzenie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, ponadto do jej obowiązków należeć będą także realizacja założonych celów sprzedażowych oraz jakościowych a także obsługę klienta zgodnie ze standardami firmy na podległym regionie.
Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie tworzenie oraz negocjowanie ofert handlowych z obecnymi oraz nowymi klientami, tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, aktywna sprzedaż oraz promocja produktów firmy, dbanie o terminowe dostawy towaru oraz poprawną ekspozycję u klienta, realizowanie planów sprzedażowych, analiza rynku i konkurencji, raportowanie bieżących wyników pracy, rozwój sprzedaży w swoim regionie.
Od kandydatów oczekujemy rozwiniętych kompetencji sprzedażowych, komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu nowych kontaktów, doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B, umiejętności budowania długofalowych relacji, samodzielności i umiejętności planowania pracy własnej, umiejętności negocjacyjnych, znajomości pakietu MS Office, czynnego prawa jazdy kategorii B oraz języka angielskiego na poziomie B2.
Nasz klient oferuję zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę, możliwość rozwoju w strukturach firmy, narzędzia niezbędne do wykonywania pracy, szkolenia pomagające wdrożyć się firmę oraz wsparcie zespołu.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.