Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy (m/k) do współpracy z gospodarstwami rolnymi
Miejsce pracy: Katowice, OpoleObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
Osoba odpowiedzialna za proces rekrutacji: Anna Donaj, tel. +48 605 125 794.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.
- sprzedaż środków do produkcji rolnej na podległym terenie,
- aktywne pozyskiwanie klientów oraz doradztwo z zakresu produkcji roślinnej dla klientów,
- rozwijanie współpracy z aktualnymi klientami poprzez promowanie produktów,
- prowadzenie szkoleń dla odbiorców,
- przygotowanie ofert handlowych dotyczących współpracy, negocjacje, reprezentowanie firmy podczas targów branżowych i spotkań.
Wymagania:
- min. 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w sektorze rolniczym,
- znajomość zagadnień z zakresu produkcji rolnej (doświadczenie w pracy w gospodarstwie rolnym mile widziane),
- znajomość lokalnego rynku środków do produkcji rolnej,
- wykształcenie rolnicze - mile widziane z zakresu rolnictwa lub agronomii,
- motywacja do dalszego rozwoju w branży produkcji rolnej,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- chęć do uczestnictwa w szkoleniach branżowych i produktowych w celu stałego podnoszenia swojej wiedzy i umiejętności,
- sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania, terminowość, komunikatywność.
Oferujemy:
- pracę w firmie o stabilnej sytuacji na rynku,
- zatrudnienie w miłej atmosferze w zgranym zespole specjalistów z branży,
- stabilne warunki zatrudnienia oraz możliwość długofalowej współpracy w oparciu o umowę o pracę,
- przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów,
- wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy wspierający aktywność sprzedażową,
- kompleksowe wdrożenie na stanowisku pracy, wsparcie kolegów w realizacji codziennych zadań,
- nowoczesne narzędzia pracy między innymi telefon, komputer oraz samochód służbowy, który będzie mógł być wykorzystywany do celów prywatnych,
- firma wspiera swoich pracowników w ich drodze zawodowej dając im możliwości rozwoju podczas szkoleń produktowych, branżowych oraz interpersonalnych,
- ciekawy pakiet bonusów socjalnych między innymi prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe oraz dodatkowy urlop urodzinowy.
Osoba odpowiedzialna za proces rekrutacji: Anna Donaj, tel. +48 605 125 794.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.