Opis stanowiska pracy
Do zadań Przedstawiciela AXA będzie należało pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami biznesowymi i indywidualnymi przez budowanie długofalowych relacji, profesjonalny dobór rozwiązań do indywidualnych potrzeb klienta, realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych i zaplanowanych aktywności, sprzedaż produktów firmy zgodnie ze standardami.
Oczekiwania:
- Kilkuletnie doświadczenie w profesjonalnej obsłudze klientów, mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej
- Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność oraz konsekwencja w dążeniu do celu
- Znajomość technik negocjacji handlowych oraz sprzedaży (mile widziana)
Korzyści ze współpracy z nami:
- Atrakcyjny system wynagrodzeń wspierający zachowanie dochodów na stałym poziomie oraz premie i bonusy za realizację wyników
- Dostęp do nowych kontaktów sprzedażowych
- Indywidualne wsparcie menedżera na każdym etapie współpracy
- Pakiet profesjonalnych szkoleń oraz praktyczną naukę zawodu
- Szeroka gama nowoczesnych i konkurencyjnych produktów ubezpieczeniowych: życiowych, grupowych oraz majątkowych
- Nowoczesne narzędzia elektroniczne wspierające planowanie pracy i aktywności sprzedażowe
Prezentacja firmy
Dołącz do nas.<br/>Axa to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, zaan...
Dołącz do nas.
Axa to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, zaangażowani, pełni pasji, profesjonaliści, którzy pozytywnie nastawieni stawiają czoło wyzwaniom. To oni tworzą wartość firmy. PO PIERWSZE KLIENT, PRAWOŚĆ, ODWAGA, ONE AXA - za które cenią nas nasi klienci.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/07/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 5
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Obsługa klienta, Praca Ubezpieczenia, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi