Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Property Management Specialist
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma działająca w branży nieruchomości komercyjnych lokalizująca swoje inwestycje na terenie Europy. Występuje zarówno w roli inwestora jak i dewelopera zajmując się realizacją, zarządzaniem oraz rozwojem zakupionych nieruchomości. W swoim portfelu posiada blisko kilkadziesiąt obiektów.Ekspansja inwestycyjna w Regionie Europy Centralnej i Wschodniej stymuluje dalszy rozwój kadr firmy i w związku z tym nasz Klient poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty w dziale Facility Managmentu dedykowanej centrom handlowym.
Zatrudniona osoba na tym stanowisku będzie podlegać bezpośrednio pod Regional Facility Manager CEE i będzie odpowiadać za przygotowywanie rozliczeń kosztów eksploatacyjnych centrów handlowych, przygotowywanie, ocenę i prezentację analiz porównawczych. Ponadto wraz z Dyrektorami Centrów będzie brała udział w przygotowaniu i rozliczaniu budżetów, przygotowywaniu danych porównawczych dla zarządzania kosztami dodatkowymi oraz ich rozliczeń przypadających na poszczególnych najemców.
Property Management Specialist
Miejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę sportową
- Pracę w ścisłym Centrum Warszawy
- Pracę w międzynarodowym środowisku
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking forward to meeting Candidates who
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy w obszarze zarządzania nieruchomościami komercyjnymi (galerie handlowe), analiz finansowych jak również budżetowaniu (planowanie / rozliczanie)
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- Biegłą obsługa komputera (Ms Office, szczególnie Excel)
- Mile widziana znajomość SAP oraz licencja zarządcy nieruchomości
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz dobrą organizację pracy