Property Management Accountant / Full pakiet benefitów
Poszukujemy osoby zmotywowanej, z nastawieniem na rozwój długofalowy w dziale księgowy. Osoby która jest komunikatywna, otwarta z umiejętnością pracy w zespole. Jeśli Twoja kariera zawodowa jest dobrze zaplanowana, wiesz jakie obszary chcesz rozwinąć, jakie kompetencje nabyć to będzie dobra oferta dla Ciebie, aplikuj :)
Informacje o kliencie
Międzynarodowa firma działająca w branży deweloperskiej oraz zarządzania nieruchomościami.
Opis stanowiska
- Koordynacja procesu związanego z wystawianiem faktur sprzedaży oraz not obciążeniowych na podstawie umów najmu i zestawień przygotowywanych przez zarządcę nieruchomości
- Bieżąca obsługa i administrowanie systemu dedykowanego do rozliczeń z najemcami oraz wspierającego zarządzanie nieruchomością
- Udział w rozliczaniu kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości
- Uczestnictwo w tworzeniu budżetów oraz innych raportów dotyczących zarządzanych nieruchomości
- Przygotowywanie pism oraz komunikacja z klientami
- Raportowanie i kontrola kompletności rozliczeń z najemcami
- Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu zgodnie z polityką spółki
- Współpraca z innymi działami w firmie przy uzgadnianiu kosztów i przychodów związanych z utrzymaniem nieruchomości
- Współpraca z działem Finansów nad rozwojem narzędzi raportowych
- Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
- Wsparcie działów firmy przy przejęciu lub nabyciu nowych nieruchomości
- Wsparcie w prowadzeniu pełnej księgowości dla spółek z branży nieruchomości
- Przygotowywanie rozliczeń/uzgodnień finansowych
- Pomoc przy sporządzaniu kalkulacji i deklaracji podatkowych
- Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej nieruchomości
- Weryfikacja budżetów w trakcie prowadzenia inwestycji przez spółkę
- Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych
- Przygotowywanie dokumentów finansowych do autoryzacji przez osoby upoważnione
- Utrzymywanie kontaktów z bankami, działami firmy, kontrahentami i urzędami
- Przygotowywanie rozliczeń i raportów - finansowych, księgowych, podatkowych
Zakres obowiązków może wydawać się szeroki, proszę się nie obawiać. Firma stawia na rozwój pracownika, obowiązki w ramach rozwoju będą ewaluować. Nie wszystko na raz :)
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, zarządzanie nieruchomościami)
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem nieruchomościami lub w zespole finansowym odpowiedzialnym za rozliczenia z najemcami/klientami (min. 1 rok) lub doświadczenie w księgowości
- Umiejętności analityczne i mile widziane doświadczenie w raportowaniu dotyczącym umów najmu
- Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office, w szczególności Excel
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
Oferujemy
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość poszerzania swojej wiedzy i współpracy w dynamicznym, zgranym zespole specjalistów
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
- Benefit system
- Elastyczny czas pracy.
- Warszawa - Śródmieście, blisko metra M2
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More