Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2017.

Promotor HUAWEI – praca na weekendy lub poniedziałek-czwartek

Łódź, Wieluń, łódzkie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Dbanie o doskonałą ekspozycję produktów Klienta w podległych punktach sprzedaży,
  • Sprzedaż produktów,
  • Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
  • Dbanie o wizualizację produktu,
  • Instalacja materiałów promocyjnych oraz reklamowych,
  • Raportowanie do bezpośredniego przełożonego poprzez system IT

Wystarczy, że:

  • Szukasz pracy tylko na weekendy(praca 4 weekendy w miesiącu) lub w tygodniu (poniedziałek-czwartek)
  • Lubisz kontakt z ludźmi i łatwo nawiązujesz nowe znajomości
  • Interesujesz się telefonami, komputerami i innymi nowinkami technologicznymi
  • i/lub masz doświadczenie w pracy w tym obszarze...

SZYBKO WYŚLIJ NAM SWOJE CV, a zadzwonimy
jeszcze dziś !


Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
  • Wynagrodzenie zasadnicze + premia za sprzedane produkty,
  • Telefon służbowy wraz z systemem do raportowania,
  • Program zniżek Adecco +Club,
  • Możliwość rozwoju i zdobycia ciekawego doświadczenia w międzynarodowej firmie
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV  lub aplikowanie osobiście w biurze Adecco w Łodzi


Numer referencyjny: PRO/H/LDZ/2017

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/11/2017
Wymiar etatu:
Niepełny etat - rano
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Marketing / Public Relations
do góry