Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca IT - Konsulting, Praca IT - Programowanie / Analizy
Informacje o projekcie:
- Rodzaj projektu: Transformacja B2B w celu informatyzacji pionu klientów biznesowych
- Lokalizacja: Warszawa, ul. Taśmowa
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub B2B
- Języki obce: angielski na poziomie czytania dokumentacji technicznej
- Start: ASAP
- Długość projektu: nieokreślona/ rola permanentna
Obowiązki:
- Projektowanie i wdrażanie zmian w MS Dynamics oraz systemach współpracujących
- Wsparcie w pozyskiwaniu, dokumentowaniu i uzgadnianiu wymagań klientów wewnętrznych
- Opracowywanie specyfikacji technicznej wdrażanych nowych funkcjonalności i aplikacji
- Wsparcie administratorów aplikacji w rozwiązaniu problemów związanych z system MS Dynamics CE
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi, w tym nadzorowanie zleconych projektów do implementacji
- Nadzór i realizacja procesu wytwarzania oprogramowania (m.in. zarządzanie kodem źródłowym)
- Stałe dążenie do optymalizacji i podnoszenia jakości funkcjonowania systemów i platform pod kątem ich efektywnego wykorzystania
Wymagania:
- Znajomość architektury systemu MS Dynamics CE (zwłaszcza w wersji online)
- Praktyczne doświadczenie w rozwoju systemu MS Dynamics prowadzonym równolegle przez więcej niż jednego developera, w tym zagadnień integracji Dynamics z systemami zewnętrznym
- Znajomość C# (.NET Framework), SQL (T-SQL, PL/SQL), JavaScript, GIT/SVN, Jira, Jenkins
- Wysokie umiejętności w komunikacji z biznesem
- Umiejętność pracy w zespole
Mile widziane:
- Azure DevOps
Oferujemy:
- Pracę w wiodącej firmie telekomunikacyjnej w Polsce
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B
- System szkoleń i warsztatów pozwalający na systematyczne podnoszenie kompetencji
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego wewnątrz struktury
- Benefity: ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, Multisport, miejsce parkingowe