Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Zadania:
• Wspieranie administracyjne i operacyjne Project Managera oraz Właścicieli
Biznesowych w zakresie narzędzi, dokumentacji i procesów związanych z
projektami i PMM
• Tworzenie prezentacji i raportów
• Kontrola celu i statusu projektów
• Raportowanie kontrolne na poziomie portfela projektów
• Zarządzanie repozytoriami dokumentów projektowych
• Organizacja i udział w spotkaniach z Project Managerami oraz społecznościami
PM
• Przygotowanie notatek ze spotkań
• Zapewnianie zgodności projektów z metodyką PMM
• Wspieranie procesu planowania projektów
• Kontrola procesu zarządzania benefitami na poziomie projektu
• Nadzorowanie budżetu projektu,
• Współpraca z managerami różnego stopnia oraz innymi członkami zespołu
Wymagania
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel
• Wykształcenie wyższe
• Skrupulatność i pro-aktywne podejście do powierzonego obszaru
• Rozwinięte zdolności interpersonalne
• Umiejętność analitycznego myślenia
• Samodzielność i umiejętność szybkiego uczenia się
• Podstawowa znajomość SQL będzie dodatkowym atutem
• Mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami raportowymi BO
Oferujemy
• Szerokie ścieżki rozwoju
• Możliwość przedłużenia umowy po okresie próbnym
• Zajęcia z języka angielskiego, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie oraz
kartę multisport po okresie próbnym
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?