Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/04/2019.

Project Portfolio Manager

Kraków, małopolskie

HAYS Sales & Marketing

Opis stanowiska pracy

Project Portfolio Manager
Kraków
NR REF.: 1119113

HAVIis a global, privately owned company focused on innovating, optimizing and managing the supply chains of leading brands. Offering services in marketing analytics, packaging, supply chain management and logistics, HAVI partners with companies to address challenges big and small across the supply chain, from commodity to customer. Founded in 1974, HAVI employs more than 10,000 people and serves customers in more than 100 countries. HAVI’s supply chain services are complemented by the customer engagement services offered by our affiliated company The Marketing Store. For more information, please visit HAVI.com.

Currently, we are looking for a candidate to join a new Finance HUB located in Krakow on a position of:

Project Portfolio Manager


Responsibilities
• Analyze the HAVI Group project portfolio as to different characteristics (strategic pillars, solutions, areas, priorities, resources, etc.), give recommendations and propose measures to the GLT
• Collect and analyze Highlight Reports from project managers on active projects of the HL portfolio, as well as incorporate relevant project information (active project-controlling of the individual project and the HAVI Logistics’ project portfolio) for sound and qualitative decision-making of the top management
• Manage the project portfolio and monitor critical resources
• Support / Guide all stakeholders of projects to understand all relevant aspects of the portfolio and PMO related processes
• Ensure the realization of quality targets according to the governance process and in-line with the HAVI project management methodology
• Liaise with the Regional Project Portfolio Managers to get support on specific topics or delegate work that belongs in their region
• Maintain and improve relationships to internal and external customers by providing necessary information, also pro-actively
• Optimize the governance process steadily
• Lead and support PMO internal projects in alignment with the PPM function
• Continuous improvement of own processes and way of working to further develop and improve the overall Project Portfolio Management

Experience
• At least 7 years of professional experience in a multinational company in the area of project management, preferably within the logistics sector and with a minimum of 5 years in a Project Manager or Project Portfolio Manager function
• University degree - business administration or business informatics
• Fluent English
• Profound Knowledge of Project Portfolio Management concepts and processes
• Profound knowledge of methodologies and governance processes
• Solid Knowledge in internal (compliance) processes and guidelines
• Very good intercultural communication skills
• Pro-active person taking initiative
• Analytical Skills, attention to detail, being precise

We offer
• Unique opportunity to develop career in a start-up company
• Collegial and supportive work environment
• Flexible working hours
• Private Medical Care and Cafeteria System/Multisport Card


If you are interested in this career opportunity, please submit your CV in English via "Apply" button.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Logistyka
do góry